Gå til innhold

Julekalenderen 2007 - vinnere uke 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Jeg følger den oppfordringen og kan nevne at jeg venter et rimelig fett skjermkort i posten den nærmeste framtid, hihi. :dribble:

 

Jeg håper du kødder? Norbat av alle personer. Vel, du fotjener en premie. :)

Lenke til kommentar
Trodde TSMC bare fikset kjernen på 8800gts jeg. Ikke hele kortet :p

Det var vel meningen vi skulle resonere oss frem til at det var snakk om selve kjernen og ikke kortet siden de to andre alternativene heller ikke lager kortet. Ergo må det være kjærnen og TSMC som er "rett" svar. Well well, i husstanden var vi dekket med begge mulige alternativer så da er det vel ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Trodde TSMC bare fikset kjernen på 8800gts jeg. Ikke hele kortet :p

Det var vel meningen vi skulle resonere oss frem til at det var snakk om selve kjernen og ikke kortet siden de to andre alternativene heller ikke lager kortet. Ergo må det være kjærnen og TSMC som er "rett" svar. Well well, i husstanden var vi dekket med begge mulige alternativer så da er det vel ikke så nøye.

 

1. Jeg tok jo den da, men fremdeles feil spørsmål. Du spør ikke hvem som lager bilen og kommer med svaraltarnativer som bare er motorprodusenter. If you catch my drift.

 

2. nvidia lager vel ett referanse kort som de andre produsenten til en hvis grad følger, så det blir jo mer rett :p Selv om jeg egentlig tviler på at de lager dem selv :o

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Forøvrig bruker jeg mitt nick når jeg svarer, har det noe å si hw.no?

 

Hepp!

 

Det går vel bra skulle jeg tro, men som den kontrollfriken jeg er liker jeg jo at man oppgir navn når man blir bedt om det. Likvel er jeg ikke så kjip at jeg trekker en annen vinner bare fordi noen har brukt et nick fremfor navnet sitt.

Lenke til kommentar
Forøvrig bruker jeg mitt nick når jeg svarer, har det noe å si hw.no?

 

Hepp!

 

Det går vel bra skulle jeg tro, men som den kontrollfriken jeg er liker jeg jo at man oppgir navn når man blir bedt om det. Likvel er jeg ikke så kjip at jeg trekker en annen vinner bare fordi noen har brukt et nick fremfor navnet sitt.

 

Apropo trekkningen.

Velger dere selv hvem som skal vinne, eller er det et slags script som "randomly" velger ut folk?

 

Har bare en vond magefølelese (som jeg helst vil bli kvitt) at folk med "artige" navn er lettere å få øyne på og derfor også trekkes.

 

Kunne noen avkrefte den magefølelsen ? :innocent:

Lenke til kommentar
Apropo trekkningen.

Velger dere selv hvem som skal vinne, eller er det et slags script som "randomly" velger ut folk?

 

Kunne noen avkrefte den magefølelsen ? :innocent:

 

Vi har et eget konkurransesystem som trekker tilfeldige personer blandt dem som har svart riktig på spørsmålene.

Lenke til kommentar
Apropo trekkningen.

Velger dere selv hvem som skal vinne, eller er det et slags script som "randomly" velger ut folk?

 

Kunne noen avkrefte den magefølelsen ? :innocent:

 

Vi har et eget konkurransesystem som trekker tilfeldige personer blandt dem som har svart riktig på spørsmålene.

 

Ja ok, det er jeg glad for å høre. Glemte å skrive "av de som hadde riktige svar" i forrige post da men.

Men da får dere alle ha lykke til med neste konkurranse :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Eller ikke noe kriterier, da mange som leser artikler på HW.no ikke er medlem, og muligens ikke er interissert i å bli det heller.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...