Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uhm! Nokens om kan guide meg gjennom ps storen på japansk?

 

Har .jp konto, har 5000 yen eg skal svi av på dette spelet, men språkproblemer setter ein stopper!

 

inntil vidre får eg trykke meir på ps3'n... i storen.

 

Edit:

 

Yes... fikk det til... men var så mykje om og men for å få det til, at eg tørr ikkje legge ut noken bruksavnising i allefall.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Nei gi deg!! :p Var inne på PS Storen med min japanske konto i går, og det ble bare vilt trykking så jeg avbrøt. Skulle akkurat til å spørre om noen kunne lage en guide :(

 

Men altså, må man registrere VISA-kort, eller er det bare å motta en kode fra ebay (de 5000yen greiene) og taste inn koden så har jeg spillet?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Nei gi deg!! :p Var inne på PS Storen med min japanske konto i går, og det ble bare vilt trykking så jeg avbrøt. Skulle akkurat til å spørre om noen kunne lage en guide :(

 

Men altså, må man registrere VISA-kort, eller er det bare å motta en kode fra ebay (de 5000yen greiene) og taste inn koden så har jeg spillet?

 

Det går ikke å registrere VISA/Mastercard på japansk konto, med mindre du har et japansk kort. Er et valg om fylke i skjemaet som må være riktig, i forhold til adresse ogsånn. Jeg prøvde meg må en annen variant ved å lage et virtuelt mastercard (wirecard, ala paypal med kredittkort nr. og slikt) men dette uten hel. Så jeg endte opp med å kjøpe ticket på ebay. (les tidligere poster)

Lenke til kommentar

Nei synes spillet er kjempeflott! Bilene er sinnsyke. Kan virkelig ikke skjønne at man vil noen gang trenge bedre bedre modeller. I gjennomsnitt 200 000 polygoner mot Forza 2's 100 000 polygoner. Vil tro at i senere GT spill så vil det være nok å gjøre effekter, filtre og shadere bedre for å forbedre grafikken.

Så konklusjonen er at bilene i GT5 Prologue slår alt som er laget tidligere av bilspill langt ned i støvlene.

 

Banene er flotte, asfalt teksturene forbedre fra tidligere. Men man ser også at de har måttet bøte litt, for å la spillet støtte 16 stk 200 k polygon biler rundt om på banen.

 

Lyden er top notch og endelig har skrense lyden blitt forandre, noe mange vil være glade for. Men tror ikke at alle blir fornøyde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...