Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen nettbutikk man kan kjøpe dem, og hvor de sender kode på mail?

 

Har noen som har spilt det prøvd det med g25 rattet? Virker gir og clutch nå?

 

Det er vel ikke verre enn å kjøpe en kode på ebay. Jeg fikk min kun noen timer etter at betalingen var utført.

Nå venter jeg bare på å komme hjem fra jobb så jeg kan teste herligheten.

Lenke til kommentar
Lag japansk konto. Du finner ut hvordan ved å søke etter det i forumet.

 

Så går du på ebay og kjøper ett 5000 yen ticket kort. Dette blir ca 370. Selgeren tar seg litt betalt.

 

Du går inn på den japanske kontoen, trykker på prologue, trykker på kjøp nå(står på japansk) og så velger du valg nr tre og trykker så inn den koden som står på mailen du fikk fra selgeren av ticket kortet.

 

Så laster du det ned ;)

 

Hvor lang tid tok det egentlig? Fra du betalte til du fikk koden......er litt utolmodig nå.... :cool:

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å betale via Wirecard ?

Virker jo ganske genialt hvis det funker.

 

Jeg har prøvd....og får det f... ikke til å virke...:/ og har til og med overført 30euro dit...heh. Menneh, finner vel noe annet å bruk de kr. på engang. Bestilte yen ticket card på ebay jeg oxo....så nå venter jeg på koden....:)

 

Damn!

Jeg endte opp med å lade opp wirecardet med nok til å kjøpe ticket på eBay jeg...

Ser ut til at det er eneste mulighet!

Lenke til kommentar

fins det noe guide eller lignede for menyen? Får jo noe feilmelding når man prøver å entre noe annet enn sunday cup(med min kjipe golf gti), og regner med det muligens har noe med upgrades på bila å gjøre eller no? Hadde vært jævlig kjekt å vite hvor man kunne ha gjort noe med dette ihvertfall

Lenke til kommentar

Hvis du trykker på knappen i "midten" etter at du har gått inn på cuppen får du se hva som trengs for å få lov å delta. Daihatsu OFC-1 '07 gjør jobben i Lightwith-racene. I Alfa-racet trenger du en Alfa Romeo 147, og i Swift-racet en Suzuki Swift Sport '07. På det siste racet i B-Cuppen må du ha en Honda Integra. Kunne skrevet en kort guide til hvilke biler man trenger til hvilke race, men må nok spille litt før jeg drar på jobb. :)

 

Jeg er snart ferdig med B-cuppen. Må bare si at spillet er helt sinnsykt! Fysikken og realismen når du kjører Nissan GTR på simulation er ren herlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

nå har jeg hatt alle de tidligere utgavene av denne serien, og likt det hver gang. Men nå skriver vi 2007, så jeg forventet strengt tatt mer...jeg har ikke prøvd prologuen eller demo, men utifra videoer å dømme, så er det neimen ikke mye som har endret seg..lydene er jo vanvittig anonyme og kjedelige, både motorlyd og særlig skrenselyden. sistnevnte høres da akkurat like hard og flat (les: gørr kjedelig) som før. grafikken er jo selvfølgelig pen, den kjøper jeg, men er det skademodelering på det endelige spillet eller ikke? (jeg vet at det ikke er det på prologuen) hvis det ikke er bilskader (synlig) på fullversjonen så dropper jeg hele greia, og fortsetter med forza2 i stedet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...