Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Sitter og har lyst å spille et bra bilspill nå, men kommer ikke på noen. Derfor kom jeg inn på tanken på å laste ned Prologue fra min japaske konto ved å kjøpe et 5000yens-kort eller hva det var.

1. Vet ikke, har det ikke

 

2. Klarer man demoen, skal man klare prologue

 

3. Nei

 

4. Litt mere skikkelig med flere baner og biler.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det jeg har hørt. Min nedlastbare kom også på ca 370 kr. Men jeg slipper å sette platen i for å spille :) Men jeg må derimot laste ned videoer i GTTV, der Blu-ray eiere har noen få videoer på disken allerede. Men skulle gjerne hatt ett cover, men det får jeg når jeg kjøper den amerikanske versjonen i februar/mars.

Lenke til kommentar
Det kostet vel $49.99 + $16.99 i frakt = ~370 kroner. Er også meget interessert i å kjøpe derfra! Noen som vet om det er noen forskjell fra den nedlastbare versjonen og Blu-ray versjonen?

Ja, jeg mente 49.9.

 

Nei, det var fri frakt.

 

Code Item Qty Price Total

ps3j-gt5p FREE USPS SHIPPING (WITHIN US) - ARRIVES 12/12/07 - Gran Turismo 5 Prologue

1 $49.99 $49.99

 

Sub Total: $49.99

Tax: $0.00

Shipping: $0.00

Grand Total: $49.99

Har bestilt nå.

Står fri frakt, selv om jeg har norsk adresse.

Lenke til kommentar

Skrenselydene er litt mindre høyfrekvente og plagsomme enn i de tidligere spillene, og takk for det. :) Hva gjelder fysikk og realisme er dette helt jævlig bra på simulation-modus. Bilene oppfører seg som du forventer. Et Eksempel er at å kjøre Ferarri 599 07' med sixaxis og gode rundetider er så og si umulig da den spinner rundt helt opp i 3.-giret. Du får derimot følelsen av at du kjører en bil med mye power! Også pga. en herlig og oppgradert motorlyd.

Favorittbilen når det gjelder handling må være Nissan GT-R 07', men synes gjerne denne kunne fått en litt mindre pusete motorlyd. Jeg har en replay hvor jeg drifter rundt stortsett hele London. Selvom rundetidene ikke blir de beste er det en ren fryd å se en replay hvor man kjører bra.

 

Noen som slår rekorden min på 54.107 rundt London med GT-R'n i simulation og uten noe annet tull aktivert? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...