Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var lønnen på konto. Blir nok kjøp etterpå, og g25 i morgen. Hvor lang tid tok det fra dere betalte til han sendte koden?

 

Hmmm 12 timer tror jeg.. var natt i Japan når jeg betalte, så tok vel litt ekstra tid..

 

 

Betalte klokka 20.00 i går, og klokka 01.00 i natt fikk eg koden min, og 1 time etter på var spelet på ps3'n min.

Lenke til kommentar

Okei, får være oppe til kl. 1 da :)

 

Ang. G25, sitter å vurderer å kjøpe det jeg også. Men når jeg ser på youtube, så ser det ganske hektisk ut, og jeg vil gjerne slappe av når jeg spiller :p I tillegg er det snakk om 2 store lapper, men jeg mener uten tvil det er verdt det om du likevel har noen penger du ikke får brukt på noe annet fornuftig :) Prisen har ikke sunket stort på ett år, så vi kan vel ikke forvente oss et prisdropp heller akkurat.

Lenke til kommentar
Du går inn på den japanske kontoen, trykker på prologue, trykker på kjøp nå(står på japansk) og så velger du valg nr tre og trykker så inn den koden som står på mailen du fikk fra selgeren av ticket kortet.

 

Så laster du det ned ;)

Ehm, nå er jeg logget på japansk konto og har fått koden til de 5000 yenene.

 

Men når jeg trykker på "Prologue" og går bort til der det står "Kjøp nå" (bare på japansk såklart), så kommer jeg til en rute hvor jeg får to valg. Det ene lar med "add funds to wallet", og den andre var "i don't want to add funds to the wallet". Når jeg trykker på add funds kommer jeg bare inn hvor jeg skal skrive inn kortnummer osv., og det er jo ikke der jeg skal...?

 

Se film under, så ser dere det litt lettere:

http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=14905

Lenke til kommentar
Oki, det står i anvisningen at han skal sende før 09.30 japansk tid ... Altså 01.30 her. :-)

 

Er forresten litt usikker på om jeg skal kjøpe G25. Synes det er litt dyrt. Er det verdt det?

 

 

Det kan jo brukes på PC også. Eg hadde rattet til pc før eg kjøpte ps3'n...

Dyrt er det, men det er kvalitet også.

Lenke til kommentar

Jeg fant dette på internett:

 

"For those who have a japanese psn acct and have purchased a prepaid coupon to purchase gt5p.... here is a little help!! (pls be aware i do not read japanese! this is from trial and error)

 

1. when u click on the purchase icon when it becomes available u will most likely have 2 choices. (left) add to cart (right) purchase now

2. Click on the right side choice (purchase now)

3. The next screen i assume is asking if u want to add funds to yr acct, select the top choice, it will take u to credit card screen

4. scroll to the bottom where u have 3 choices.

5. choose the middle icon and click X

6. it will now give u screen with a further 3 choices.

7 choose the bottom icon of the 3 and click X

8 there u should be greeted with a screen to add yr coupon details.

9 Once you do this click the far right icon at the bottom of the screen.

10 This should be it!! you should have funds in yr wallet!!

 

obviously i have not purchased yet so there may be more to do after this but at least this will help you get this far........ good luck and i hope this is of some help i will be downloading tonight in about 7 hours from now.

 

peace"

 

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?p=2853076

 

Håper det hjelper! Kom gjerne med tilbakemelding om hvor vidt det funket ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Hei, har også kjøpt en ticket, men selger sier : "You don't have any feedback.

Usually I can not accept no feedback customer. If you leave me a feedback right way. I will accept you. Please let me know ASAP. "

 

Hva er det han mener egentlig, lagde meg nettopp konto og får beskjed om at jeg ikke kan legge til feedback før om 5 dager.

 

 

Noen som vet ?

Lenke til kommentar

http://cgi.ebay.com/PS3-Japan-Playstation-...1QQcmdZViewItem

 

$57=317 NOK

 

Bestilte klokka fem i dag, og fikk det nå for 20 min siden. Jeg fikk følgende svar med den vedlagte koden:

 

"Thanks for your fast payment Jorgen,

 

It?s 8:15am here in Japan now, sorry I couldn?t send the code sooner as I needed sleep."

 

Hahaha, jeg elsker japanere :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...