Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.8 GB!! Kan laste mens jeg er på jobb!

 

Hehe! Blu-Ray var ikke akkurat nødvendig her i gården nei..

 

Rart om en demo krevde flere titalls GB ;) Fullversjonen av GT5 derimot vil nok ta ganske så mye plass. Masse baner og masse biler vil kreve sitt.

 

Laster nå ned spillet :D

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

30% Nedlastet at the moment. Håper på å bli første nordmann med hendene bak stikkene på

det lenge avventet Gran Turismo Prologue! Oppkoblet til 106" prosjektor, med full DD surround bør

det bli bra saker! :) Demoen var forresten skitbra.

 

Visste ikke at det satt andre fans rundtom i Norge`s land og ventet også?

Ganske genialt med nedlastingen, får det jo samtidig som det japanske folket!

 

Har forøvrig også skaffet meg Ebay Playstation Store Ticket om noen lurte. (5000 yen holder)

Spillet koster 4500 japanske yen, noe som tilsvarer Ca 220-230 norske kroner.

Ticketen derimot koster deg 360,- på ebay, men det er det så ufattelig verdt.

0 frakt, 0 toll.. Life is simple.

Kos dere og kom med tilbakemeldinger :)

 

PS:: Jævla eksamenstid!

Lenke til kommentar
Er Gran Turismo 5 og Grand Turismo Prologue samme spill??

 

Nei.

 

Naar noen spoer meg om Prologue kan vaere noe for de, pleier jeg aa si at det er ett spill bare for fansen som ikke orker aa vente paa hele spillet.

 

Prologue inneholder ikke i naerheten av det samme antall biler som GT5 vil gjoere, og har ikke de samme modusene.

 

Hvis du ikke har kjoept ett GT Prologue foer, er faren stor for at du blir skuffet.

Du kjoeper nemlig ett spill med fantastisk kjoerefoelelse, og grafikk, men veldig faa features.

Prologue har bare noen faa biler, og baner, mens GT5 vil ha voldsomt mange biler, helt sikkert den du har i garasjen, og helt sikkert de aller fleste bilene du har sett og evt. de bilene du droemmer om aa faa proeve. Og en god del baner, forskjellige foerer, og motorer og annet bil-utstyr.

GT5 vil ogsa ha en ganske ekstensiv singleplayer-modus, hvor du tar sertfikater, kjoeper alle mulige biler, og alt du kan gjoere med ett bilspill.

Paa Prologue vil det mest gaa i online-spilling i aar har jeg hoert.

 

Dette er bittelitt mere enn en playable demo av GT5, og du betaler nesten full pris for det.

Men det er ingen grunn til aa surmule, siden det helt sikker kommer en Playablle demo av GT5, gratis naar releaseet av GT5 kommer, til hoesten i Japan og starten paa neste aar i Norge, tipper jeg,selvom jeg haaper vi all faar det til hoesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...