Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laster ned nå....4 %! Kjøpte et 5000Yen ticket på ebay...funket veldig fint selv om man ike skjønner en dritt av hva man trykker videre på hehe!

Nå går jeg og legger meg...så er det forhåpentligvis klart imorgen! Da blir det evaluering...og tilbakemelding her!

 

Greit hvis noen (skal prøve selv også for den saks skyld) kan legge ut bilder og info hvis de finner ut hva de forskjellige vavlgene betyr. Vet bl.a. at det er en ekstra linje på prologue demoen på "kjøreoppsett menyen" som ikke var på GT HD....derman kan velge mellom nybegynner og simulator/proff på kjørefølelse...nederste valget er isåfall proff og mest realistisk.

 

 

Lykke til alle sammen...årets happening på PS3 er her!!! mens vi venter på fullversionen...

Lenke til kommentar
Spør igjen siden jeg ikke fikk noen respons. Har noen prøvd G25 med spillet?

 

G25 funker! med h-gir og ffb. Men ikke clutch så langt jeg har prøvd.

 

Litt oversettelse her.

 

Spillet er konge! Bedre enn demoen syns jeg.

Du må trykke "trekant" i menyen hvor du velger gir (etter løpet er i gang tror jeg), da blir clutchen aktivert. Jeg har ikke testet det selv, men det fungerer for de på gtplanet forumet

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk elns, men hva ser dere egentlig i Gran Turismo? Er det ikke litt "kjedelig". Litt lite action på en måte, nei?

 

Hvis man er ute etter action er vel ikke bilspill det beste alternativet tror jeg. Gran Turismo er utrolig pent og skikkelig gøy å teste "virkelige" biler. Men hvis man ikke er interessert i bil er ikke Gran Turismo noe interessant.

Lenke til kommentar

Sitter og har lyst å spille et bra bilspill nå, men kommer ikke på noen. Derfor kom jeg inn på tanken på å laste ned Prologue fra min japaske konto ved å kjøpe et 5000yens-kort eller hva det var.

 

1. Fungerer det greit for dere som har lastet ned spillet eller?

 

2. Problemer med å forstå hvordan dere skal gå frem på grunn av japansken?

 

3. Er det mulig å skifte språk til f.eks. engelsk/tysk?

 

4. Er prologue som en demo ala GT HD, eller er det litt mer skikkelig med en del baner og biler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...