Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

1. when u click on the purchase icon when it becomes available u will most likely have 2 choices. (left) add to cart (right) purchase now

2. Click on the right side choice (purchase now)

3. The next screen i assume is asking if u want to add funds to yr acct, select the top choice, it will take u to credit card screen

4. scroll to the bottom where u have 3 choices.

5. choose the middle icon and click X

6. it will now give u screen with a further 3 choices.

7 choose the bottom icon of the 3 and click X

8 there u should be greeted with a screen to add yr coupon details.

9 Once you do this click the far right icon at the bottom of the screen.

10 This should be it!! you should have funds in yr wallet!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
G25 er et must. Etter 5-6 timer spilling er det nesten ufattelig at jeg har klart å spille det med vanelig kontroller.

 

Kjøpte Mercedes-Benz SL 55 AMG i stad, og merket at cluchen ikke fungerer på den. Er det fordi man ikke får den med manuelt gir i vikeligheten? I grunn er det litt rart at de har valgt å ta med en bil fra 2002, og ikke bare ta SL 65 AMG fra 07 i stedet.

 

Forøvrig venter jeg meg å se min absolutte yndlingsbil i GT5: Mercedes-Benz ML 63 AMG :!:

 

hvordan får du satt på clutch?

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar
For å selge bilen går du i garage, velger bilen, og trykker helt til høyre. Jeg fant det ut ved å selge min Audi R8 ved et uhell. :S

Jeg kom også til å selge en bil ved et uhell...skjønner jo ikke akkurat mye japansk. Men var heldigvis bare Suzukin Swift'n. Hadde klikket vinkel hvis jeg ved et uhell hadde solgt F430!!!

 

Har spilt mange timer nå, snart klart pokal i alle løpene i A-cupen. Hva skjer etter dette, noen som vet?

 

F430 rundt London City er helt rått!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...