Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

hei, er det mulig å tune litt på girene? slitter med de løpene hvor jeg begynner bakerst og skal ta igjen alle. har ikke funnet noen tune meny bortsett fra den som er før man starter løpene, men der kan jeg ikke fornadre på en dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, er det mulig å tune litt på girene? slitter med de løpene hvor jeg begynner bakerst og skal ta igjen alle. har ikke funnet noen tune meny bortsett fra den som er før man starter løpene, men der kan jeg ikke fornadre på en dritt.

 

Du må fullføre alle løpene i C,B,A på minimum bronsje før du får opp Quick Tune menyen. Da kan du gjøre en dritt med bilene.....;)

Lenke til kommentar

Hater wallridere, det går alltid utover "seriøse" førere. Og jeg havner alltid bakerst når det er møljekrasj.

Jeg snakker selvsagt om singelplayer, synes at online så burde man ta litt mer hensyn til andre. Som sagt tidligere burde dette være ordnet av PD når de brukertestet systemet, men tipper testerne hadde litt større æreskodeks en det mannnen i gata har.

Ah...skjønner. Jojo....føler jo at det blir litt juks menneh.

 

Det er ikke alltid så lett å se skogen pga trærne...;)

Lenke til kommentar
Er det en merkelig sak de har endret med oppdateringen, er det utetemperauturmåleren i Audi R8en. Før sto det alltid -1,5 grader celsius eller så. Litt merkelig valg av temp spør du meg. Nå har de endret det til 15,5 eller så :!: ...

 

spiller du på den japanske versjonen eller eu versjonen :)

btw: kan vi med japansk versjon spille online mot dere med eu versjon ?

 

edit: hvilken dekk type er best? s eller r ?

Endret av MclarenMrcedes
Lenke til kommentar

Okei har lastet ned oppdateringen til den japanske versjonen. Ein ting eg sitter å stusser på, eg er nesten sikker på at det er tydelig meir jaggies og skyggeproblemer enn før eg oppdaterte :huh: Syns muligens det ikkj er er like merkbart på alle banene.

 

Er godt mulig det rett og slett har klikket for meg, men eg syns det er noe som skurrer her og der.

Lenke til kommentar
Er det en merkelig sak de har endret med oppdateringen, er det utetemperauturmåleren i Audi R8en. Før sto det alltid -1,5 grader celsius eller så. Litt merkelig valg av temp spør du meg. Nå har de endret det til 15,5 eller så :!: ...

 

spiller du på den japanske versjonen eller eu versjonen :)

btw: kan vi med japansk versjon spille online mot dere med eu versjon ?

 

edit: hvilken dekk type er best? s eller r ?

 

Hadde den japanske, men kjøpte den europiske i går.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt gjennom B- og C-løpene, er jeg temmelig skuffet over GT5P...

 

Ting jeg ikke liker sånn som det er nå:

 

- Mangel på skademodell! (åpenbart) Jeg tjener fortsatt masse tid på å ligge langs gjerdet hele svingen og dulte bort alle motstandere. Når man kjører i full fart inn i et autovern, så blir man ikke bare dyttet ut i veien igjen. Bilen burde snurre mange ganger og miste kontrollen, man trenger ikke en gang skademodell for å få til det. Det samme gjelder når noen kræsjer i deg bakfra, da blir bilen plutselig akselerert opp i 150 km/t. :p

- Overstyring med bakhjulstrekk. Dette virker bare ikke naturlig. Med en gang bakenden slipper med en bakhjulsdrevet bil, så virker det nesten som om det går over til en slags "drift mode". Litt vanskelig å forklare, men det virker kunstig.

- Mangel på anti-aliasing, men dette gjelder alle konsollspill.

 

Ting jeg liker:

 

- Bilene er modellert bra, og omgivelsene ser bra ut.

- Mitt Logitech G25 er fullt støttet :)

 

 

Alt i alt så er det et morsomt spill med ganske bra grafikk, men jeg forventer at mye forandres innen fullversjonen kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...