Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil se alle regndråpene som treffer bilen dele seg i tusen små dråper. Insekter som treffer grillen og frontruta må være med så klart også. Måkebæsjen må treffe på en realistisk måte. På tribunen vil jeg se kjærringa spise pølse i brød mens gubben titter på puppene til blondinen som sitter 2 rader bortenfor.

 

Det er mye som skulle vært med, men la oss heller bare fryde oss over hvordan spillet er :)

Endret av G25
Lenke til kommentar
Jeg vil se alle regndråpene som treffer bilen dele seg i tusen små dråper. Insekter som treffer grillen og frontruta må være med så klart også. Måkebæsjen må treffe på en realistisk måte. På tribunen vil jeg se kjærringa spise pølse i brød mens gubben titter på puppene til blondinen som sitter 2 rader bortenfor.

 

Det er mye som skulle vært med, men la oss heller bare fryde oss over hvordan spillet er :)

 

Det er sånt vi får be de om å få med i GT6 tror jeg.

Lo når jeg leste det med måkebæsjen :!:

Lenke til kommentar
Hmm... Oppdateringa til den japanske GT5P'n tok tid!

Kan ikkje alle japsene gå og legge seg no da....

 

Veldig stresset eller? :) Hadde det ikke vært for 'japsene' (som forøvrig er et rasistisk uttrykk) så hadde du ikke hatt noe å glede deg til.

 

Jeg var selv litt usikker på om jeg skulle handle på PS Store eller i butikken, men jeg valgte å satse på online nedlasting (nedlastingen går relativt raskt nå). Jeg regner med at den versjonen jeg laster ned via den engelske PS butikken er tekstet på engelsk (hvis ikke får jeg kjøpe spillet i butikken senere).

 

På den annen side er det kjekt å ha spillet på plate, siden det er enklere å reinstallere senere om nødvendig. Dessuten kan en slik plate selges eller byttes inn mot et annet spill senere.

Lenke til kommentar
Får dere til online kjøring med kompiser eller?

 

Har bare gått inn på online delen der og da blir løpet bare satt opp automatisk.....

 

På den versjonen som jeg lastet ned via PS Store kan jeg velge mellom mange ulike baner og nivåer.

 

Ja, det kan jeg og. Går fint å kjøre online der. Men jeg har ikke sett noen valg med å invitere venner osv. Løpene blir satt opp automatisk, og da kjøres noe som kalles "player matching". Så man får ikke valg noe kompis, eller sette opp et eget løp.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om oppdateringer, tror dere vi vil se flere baner enn det vi har i dag på Prologue?

 

Var liksom litt kjipt at jeg mistet alle racene jeg hadde tatt på JP versjonen min når jeg oppdaterte. Tror dere dette vil skje enda flere ganger? Altså at "Event modusen" oppgraderes? Om de skal legge til flere baner hadde det vel vært naturlig å gjøre det? Hadde vært litt kjipt med en bane du bare kunne kjøre i Arcade modusen liksom :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...