Shirmah Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Nei, ikke noe mer F2007. Har kjøpt et par biler til, og vil egentlig skaffe alle sammen ganske snart. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Leste nettopp at dersom man klarer å vinne ALLE løpene i ALLE klassene vil man få en HONDA CBR 600 Motorsykkel Så d er bare å stå på folkens Falt nok for en aprilsnarr der ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Noen som har fått sitt eksemplar fra Play.com? Det er like før jeg laster ned GT5:P, selv om jeg snart får det i diskformat. Endret 1. april 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har fått sitt eksemplar fra Play.com? Det er like før jeg laster ned GT5:P, selv om jeg snart får det i diskformat. oi? fortsatt ikke fått? jeg hørte jo fra noen at de bestilte fra amazon.co.uk siden de visste at man må vente lenge fra play, og at amazon var mye raskere med å sende.. så nå ser jeg at det stemmer.. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nei, ikke noe mer F2007. Har kjøpt et par biler til, og vil egentlig skaffe alle sammen ganske snart. Jeg hadde mer eller mindre alle bilene fra Spec I før de nye bilene som kom med oppdateringen. Men ble så ivrig etter å kjøre F2007 igår at jeg solgte unna rubbel og bitt...eneste jeg spart på var Skyline R35'n og de bilene man har vunnet og ikke får solgt. Digg med de "lettjente" 50-60.000.000 der og da når man sparer...men man får utrolig dårlig betalt og det tar lang tid å tjene opp for å kjøpe de tilbake Var det verd det for å få F2007...? JA!!! Endret 1. april 2008 av Rossifan46 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tror jeg venter på fullversjonen i stedet for å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tror jeg venter på fullversjonen i stedet for å kjøpe dette. mye god billig oppvarming i prologuen altså ! Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Kan noen fortelle meg åssen det er mulig å klare s8 på gull? Laste opp en replay ellerno, kjøre den i timetrial. Jeg tror ikke på det før jeg ser det.... Og hva slags oppsett? Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har fått sitt eksemplar fra Play.com? Det er like før jeg laster ned GT5:P, selv om jeg snart får det i diskformat. Nope, venter fortsatt.... :/ Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Niks, S-8 klarte jeg på bronse. Den er vrien. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Spørsmål, er det forbedra "motor" lyder i gt prologue? Syntes de forrige hadde litt paffe motor lyder. Edit: ok, så et par videoer nå, ser ikke ut som motor lyder eller lyden av de satans hjula er forbedra("hjul" hylinga ikke forbedra siden gt3?)! Men det ser pent ut da.. Endret 1. april 2008 av geedoo Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Spørsmål, er det forbedra "motor" lyder i gt prologue? Syntes de forrige hadde litt paffe motor lyder. nei motorlydene er forsatt like tamme... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 S-10. Uffamei. Virker som om man er nødt til å ta igjen første runde, for gjør du ikke det stikker teten, og da er det ikke sjanse til å ta dem igjen. Er det slik? Sliter skikklig ass. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 S-10. Uffamei. Virker som om man er nødt til å ta igjen første runde, for gjør du ikke det stikker teten, og da er det ikke sjanse til å ta dem igjen. Er det slik? Sliter skikklig ass. Klarte den på 2 forsøk på gull med skyline mine's edition Nå fikk jeg endelig råd til F1 bilen etter å ha kjørt ca 50 ganger på S-9, tror det er den kjapeste veien å få mest penger. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 S-10. Uffamei. Virker som om man er nødt til å ta igjen første runde, for gjør du ikke det stikker teten, og da er det ikke sjanse til å ta dem igjen. Er det slik? Sliter skikklig ass. S-10 klarte jeg gull på på første forsøk. Synes den var lett i forhold til flere andre av S-løpene. nei motorlydene er forsatt like tamme... Nei, de er rett og slett mye bedre nå. Dekkskrikene er mye mindre dominerende også. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 motorlydane er ikkje mykje bedre... blir lett knust av forza2 sine motorlyder.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Når dere nevner det, så er faktisk skrenselydene helt jævlige. Høres ut som en sjøsyk katt med kols. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 motorlydane er ikkje mykje bedre... blir lett knust av forza2 sine motorlyder.. Synes spesielt lyden når man sitter foran dashboardet er VELDIG nære bilene i virkeligheten. Hadde en direkte sammenlikning for noen dager siden, med GT5: P mot diverse bilvideoer jeg har, og lyden er veldig lik. Dekklyden var hundre ganger verre på GT4. Jeg synes det høres realistisk ut nå, igjen etter sammenlikning med videoer av virkelige biler i like situasjoner. (Best Motoring og slikt) Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tror motorlydene er litt undervurdert. Kan ha noe med andre ting å gjøre oxo. Etter at jeg fikk nytt anlegg blir lydene skikkelig bra syns jeg. Spesielt ved lavere turtall, høyere opp i turtall blir de litt mer flytende ja. Prøv å sku opp anlegget skikkelig og la GT40'n stå på tom gang. Det er helt rått! Og hvis du små ruser den litt da....! Endret 1. april 2008 av Totte- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tror jeg venter på fullversjonen i stedet for å kjøpe dette. mye god billig oppvarming i prologuen altså ! Joda, men jeg er utrolig god til å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå