Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
motorlydane er ikkje mykje bedre...

 

blir lett knust av forza2 sine motorlyder..

lett knust? neppe! har du noen gang hørt noen av bilene på spillet i virkeligheten...?kjøp deg en hdmi receiver og booost opp volumet, da skal jeg love deg at du hører lyden ordentlig! du kan ikke høre det ordentlig med tv lyden....

Lenke til kommentar
motorlydane er ikkje mykje bedre...

 

blir lett knust av forza2 sine motorlyder..

lett knust? neppe! har du noen gang hørt noen av bilene på spillet i virkeligheten...?kjøp deg en hdmi receiver og booost opp volumet, da skal jeg love deg at du hører lyden ordentlig! du kan ikke høre det ordentlig med tv lyden....

 

 

 

jeg har hørt mange av de bilene live , og jo, en del av lydene blir eid av forza 2!

 

men gt5 er fortsatt ett griserått spill!

Lenke til kommentar
du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med ;)

 

Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre).

Lenke til kommentar
Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!:

 

 

Å tjene 2 mill på den raskeste måten tar nesten 5 timer. Så hvis ikke du har spart opp endel allerede har du en jobb å gjøre....;)

 

Kjøre feilfritt i 5 timer er en skikkelig jobb....hehe

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!:

 

 

Å tjene 2 mill på den raskeste måten tar nesten 5 timer. Så hvis ikke du har spart opp endel allerede har du en jobb å gjøre....;)

 

Kjøre feilfritt i 5 timer er en skikkelig jobb....hehe

 

Hvilket løp var best å skaffe penger på igjen?

Lenke til kommentar
Eureka! Endelig klare jeg S-10! Da var det bare en igjen - den med Mine's Skyline. Satser på å ha F2007 i kveld :!:

 

 

Å tjene 2 mill på den raskeste måten tar nesten 5 timer. Så hvis ikke du har spart opp endel allerede har du en jobb å gjøre....;)

 

Kjøre feilfritt i 5 timer er en skikkelig jobb....hehe

 

Hvilket løp var best å skaffe penger på igjen?

 

S-9 er den beste til og tjene mye penger fort. 32,500 for 4 min ca. :-)

Lenke til kommentar
du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med ;)

 

Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre).

 

Fant ut at det er bedre "success rate" påoppdateringen hvis man tar den på vei inn i spillet og ikke inne i spillet, hvis den failer gå ut og inn i spillet

Lenke til kommentar
du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med ;)

 

Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre).

 

Fant ut at det er bedre "success rate" påoppdateringen hvis man tar den på vei inn i spillet og ikke inne i spillet, hvis den failer gå ut og inn i spillet

 

Kan det gjøres inne i spillet? Utenom den meldingen om at det er en oppdatering når man starter spillet?

Lenke til kommentar
du bruker vel kanskje halvannen time eller noe på å kjøre de løpene om igjenn.. litt ulemper må jo dere som var tidlig ute og kjøpte i japanstore regne med ;)

 

Jeg kjøpte ikke fra japanstore, men i butikken for noen dager siden. Jeg orket ikke ta oppdateringen siden jeg fikk error hele tiden (er ikke blitt noe bedre).

 

 

ah, trudde bare oppdateringen faila for folk som måtte laste fra servere i japan.

 

Jeg kjøpte GT5 samme dagen det kom ut fra PSN store og oppdateringen gikk rett gjennom uten problemer i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...