Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt og spilt S2 event med F430. Der får man 3.250.000 for gull og det klarer man på ca 5:30.

Så hadde jeg garasjesalg, fikk unna biler for ca 50.000.000...som uansett bare sto og støvet ned...så i dette øyeblikk har jeg 200.000.000...skal KJØPE F2007 :D

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar
Jaja, nyt det mens dere kan gutta. Når denne gutten kommer på banen blir det andre boller :cool: . Må bare klare de to siste på S-klasse først, og tjene opp igjen de 2 millionene jeg nå har brukt på andre biler :cry:

Skal love deg jeg nyter ;) Det går så inni gampeskauen!!! Blir redd når jeg tenker på den hastigheten man kan holde gjennom svingene med denne sammenlignet med vanlige biler!!!

 

Enste problem jeg har merket til nå er at giringen på spillet (eller om det er på G25'n) klarer ikke holde følge med de raske nedgiringene...kommer i 337 kmt i 7. gir mot første høyre på Fuji GT...så skal man bremse ned til 2. gir på 100m skiltet...jeg trykker faktisk fortere på girpadden enn spillet vil gire ned...hmmmm

 

Men men...en utolig morsom "bil"...men er 1000 ganger mer lettkjørt på spillet enn in real life...ellers er det mange potensielle Hamiltoner som spiller GT5P om dagen ;)

Lenke til kommentar
1:14,529... 8.plass total...74 tusendeler foran Mytola på lista ;)

Hehe. Skal jobbe mer med det i morgen, men det begynner å bli sånn at det er rimelig vrient å forbedre tiden sin etter hvert rundt 1:14-1:15, gitt.

Ja, det er lite som skal til når det går i det tempo :)..merker det går så fort at jeg ikke legger merke til mellomtidene en gang...må bare se på skyggen.

 

1:13,910 nå...men da er det kvelden for meg...

 

Skal vi legge inn tidene i Forumets beste tider..egen for F2007?

Lenke til kommentar
Hehe, den er ganske så lettkjørt, ja. F1: CS med alt av hjelpemidler av er nok nærmere virkeligheten :p

Ja, men det er kanskje like greit når hvermansen skal spille :) eller hadde mange revet av seg håret tror jeg hehe.

 

Mytola, har du merket hvor fort man kan kjøre gjennom den lange høyren på Fuji GT...holder jo fullt på 6. må bare sleppe opp litt. Med de andre bilene klarer man max 155-160 og må virkerlig jobbe av på med gassen gjennom hele svingen :) Greit med downforce ja!

Lenke til kommentar
Hehe, den er ganske så lettkjørt, ja. F1: CS med alt av hjelpemidler av er nok nærmere virkeligheten :p

Ja, men det er kanskje like greit når hvermansen skal spille :) eller hadde mange revet av seg håret tror jeg hehe.

 

Mytola, har du merket hvor fort man kan kjøre gjennom den lange høyren på Fuji GT...holder jo fullt på 6. må bare sleppe opp litt. Med de andre bilene klarer man max 155-160 og må virkerlig jobbe av på med gassen gjennom hele svingen :) Greit med downforce ja!

 

Kilde

F1 car achieves the same downforce:weight ratio of 1:1 at 125 km/h (78 mph) to 130 km/h (81 mph), and at 190 km/h (118 mph) the ratio is roughly 2:1. Therefore, theoretically, F1 cars can drive upside down from 130 km/h
Lenke til kommentar
Mytola, har du merket hvor fort man kan kjøre gjennom den lange høyren på Fuji GT...holder jo fullt på 6. må bare sleppe opp litt. Med de andre bilene klarer man max 155-160 og må virkerlig jobbe av på med gassen gjennom hele svingen :) Greit med downforce ja!

Hehe, jepp. Den lange tighte svingen er rimelig vrien å finne en optimal linje på, og man må løfte bittelitt omtrent halvveis for å unngå å understyre ut for langt ut til venstre. Men som du sier får man virkelig en demonstrasjon av hvor mye downforce (og vekt) har å si :p

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
da var alle løpene fullført, mangler bare 50.000.000.. satser på at jeg har F2007 imorgen :D Da blir det full fres i Kimi Raikkonen's bil :dribble:

Pass på å kjøp den med gul TV-pod, da. :p Raikkonen og Massa byttet rolle hos Ferrari nå i år, så i fjor var Raikkonen 2. fører (gul TV-pod) og Massa var 1. fører (rød TV-pod)

 

Men dette visste du kanskje :p

Lenke til kommentar
Leste nettopp at dersom man klarer å vinne ALLE løpene i ALLE klassene vil man få en HONDA CBR 600 Motorsykkel :w00t:

Så d er bare å stå på folkens :D

KILDE

 

gt5_cbr2.jpg

 

Det er det kuleste! Utrolig, jeg drømte om nettop dette! La oss håpe vi kan kjøre side om side med bil og mc! Juhuuu!!

 

Eller er jeg lett lurt? Det er jo 1.april idag....

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...