Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anngående dekkene, er forskjellen bare bedre grep? Så N1 er dårligst og R3 (er det ikke R som er ist i lista?) har mest grep?

 

Blir de slitt?

Forskjellen ligger i veigrepet, ja. Har ikke sett noe til at de blir slitt enda, men det kommer vel i en fullversjon hvor vi får litt lengre race hvor det har litt mer å si.

Lenke til kommentar
Herregud, nå har jeg snart ikke knoker igjen her. Hvorfan i @#%#!#¤ klarer man S-1. Jeg har prøvd alle biler nå, og brukt opp alt jeg hadde spart til F1, og selvsagt hadde den ikke skrudd av autosave likevel. Fitte! Dere som så påstålig sier dere brukte F430, hva slag oppsett brukte dere? Jeg har ikke sjanse til å ta igjen teten, de kommer en 9-10 sek før uansett, og jeg må opp dit for å komme på 3. Blir faen meg gal her jeg ass :realmad:

 

Samtlige av bilene er jo raskere enn meg, selv når jeg ligger bak med flatt jern, det sier jo sitt at det ikke går å ta igjen all da? Må være no gærent med oppsettet mitt.

Jeg brukte ihvertfall Tuned Lotus Elise 111R, er en helt grusom bil, men den gjorde jobben :!:.

Tar imot tips til bil på S-10.

Lenke til kommentar
Anngående dekkene, er forskjellen bare bedre grep? Så N1 er dårligst og R3 (er det ikke R som er ist i lista?) har mest grep?

 

Blir de slitt?

Forskjellen ligger i veigrepet, ja. Har ikke sett noe til at de blir slitt enda, men det kommer vel i en fullversjon hvor vi får litt lengre race hvor det har litt mer å si.

Håper snart vi får dekkslitasje, bensin, supension, justering av vinger osv.

 

Nå kan vi jo bare bestemme gear-ratio, Aerodynamic (som er enten mye eller lite veigrep. Såvidt jeg kan se påvirker ikke "mye" topphastigheten noe), og vekt.

Endret av cptZiggy
Lenke til kommentar
Herregud, nå har jeg snart ikke knoker igjen her. Hvorfan i @#%#!#¤ klarer man S-1. Jeg har prøvd alle biler nå, og brukt opp alt jeg hadde spart til F1, og selvsagt hadde den ikke skrudd av autosave likevel. Fitte! Dere som så påstålig sier dere brukte F430, hva slag oppsett brukte dere? Jeg har ikke sjanse til å ta igjen teten, de kommer en 9-10 sek før uansett, og jeg må opp dit for å komme på 3. Blir faen meg gal her jeg ass :realmad:

 

Samtlige av bilene er jo raskere enn meg, selv når jeg ligger bak med flatt jern, det sier jo sitt at det ikke går å ta igjen all da? Må være no gærent med oppsettet mitt.

Jeg brukte ihvertfall Tuned Lotus Elise 111R, er en helt grusom bil, men den gjorde jobben :!:.

 

Den er jo helt umulig å manuvrere da? Overstyrer bare man svinger i fart ...

Lenke til kommentar
Herregud, nå har jeg snart ikke knoker igjen her. Hvorfan i @#%#!#¤ klarer man S-1. Jeg har prøvd alle biler nå, og brukt opp alt jeg hadde spart til F1, og selvsagt hadde den ikke skrudd av autosave likevel. Fitte! Dere som så påstålig sier dere brukte F430, hva slag oppsett brukte dere? Jeg har ikke sjanse til å ta igjen teten, de kommer en 9-10 sek før uansett, og jeg må opp dit for å komme på 3. Blir faen meg gal her jeg ass :realmad:

 

Samtlige av bilene er jo raskere enn meg, selv når jeg ligger bak med flatt jern, det sier jo sitt at det ikke går å ta igjen all da? Må være no gærent med oppsettet mitt.

Jeg brukte ihvertfall Tuned Lotus Elise 111R, er en helt grusom bil, men den gjorde jobben :!:.

 

Den er jo helt umulig å manuvrere da? Overstyrer bare man svinger i fart ...

 

Jeg brukte Lotus Elise 111R, etter en del tuning og en del forsjøk.

 

Still aerodynamikken opp (dvs mer downforce) bak. Da sklir den ikke like lett ut.

Still litt på girene så du får høyere topp hastighet, (den trengs på rettstrekkninga).

Sett brake balance opp, litt mere foran enn bak.

 

Veldig viktig og ikke svinge mens du bremser, men det er enkelt og rette opp hvis du får en liten sladd.

Lenke til kommentar

Etter litt jobbing med F2007'en har jeg klart en 9'ende plass på rankingen. Jeg regner med at jeg skal klare å få tiden ned med minst et sekund til i løpet av dagen.

 

Dere kan se replay hvis dere går inn på replays, og sjekker rankingen med F2007, Fuji Speedway GT, på professional phyics. Mytola er PSN-id'en min også. :)

 

Edit: Mohaha, 6. plass! 1:14.603 :D

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
Syyyykt å jeg strever med S-1.

Noen her som har greid den?

 

Les litt opp..

 

Jeg fikk gull med Lotus Elise 111R

Jeg tok også gull. Hvis jeg husker riktig, må du kjøre ganske habilt i starten. Lotusene stikker av på slutten av runde 3 og begynnelsen av runde 4. Da blir det ganske vanskelig å ta dem igjen. Jeg tok dem igjen i løpet av runde tre og brukte de to siste rundene på å holde dem bak meg.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Syyyykt å jeg strever med S-1.

Noen her som har greid den?

 

Les litt opp..

 

Jeg fikk gull med Lotus Elise 111R

Jeg tok også gull. Hvis jeg husker riktig, må du kjøre ganske habilt i starten. Lotusene stikker av på slutten av runde 3 og begynnelsen av runde 4. Da blir det ganske vanskelig å ta dem igjen. Jeg tok dem igjen i løpet av runde tre og brukte de to siste rundene på å holde dem bak meg.

Hvilken bil brukte du da a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...