Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, problemet er som sagt Tourist Trophy. At PD lagde dette spillet tyder veldig på at de ikke har lyst til å blande sammen bil og sykkel. Dessuten stiller biler og sykler krav til forskjellige fysikkmotorer, og man styrer jo sykler på en litt annen måte.

 

Skjønner ikke helt at du kan si at det krever forskjellig fysikk? Hvis fysikken i utganspunktet er basert på virkeligheten så skal vel det meste la seg gjøre. Og de slapp jo Tourist Trophy uforholdsmessig raskt etter GT, så da tyder jo det på at de faktisk har brukt samme fysikkmotor kanskje?

Lenke til kommentar
da var alle løpene fullført, mangler bare 50.000.000.. satser på at jeg har F2007 imorgen :D Da blir det full fres i Kimi Raikkonen's bil :dribble:

Pass på å kjøp den med gul TV-pod, da. :p Raikkonen og Massa byttet rolle hos Ferrari nå i år, så i fjor var Raikkonen 2. fører (gul TV-pod) og Massa var 1. fører (rød TV-pod)

 

Men dette visste du kanskje :p

 

jada :D skulle ønske det kom ut et komplett f1 spill snart, F1:CE begynner å bli gammelt :no: tenk om PD hadde fått rettighetene :love:

Lenke til kommentar
da var alle løpene fullført, mangler bare 50.000.000.. satser på at jeg har F2007 imorgen :D Da blir det full fres i Kimi Raikkonen's bil :dribble:

Pass på å kjøp den med gul TV-pod, da. :p Raikkonen og Massa byttet rolle hos Ferrari nå i år, så i fjor var Raikkonen 2. fører (gul TV-pod) og Massa var 1. fører (rød TV-pod)

 

Men dette visste du kanskje :p

 

jada :D skulle ønske det kom ut et komplett f1 spill snart, F1:CE begynner å bli gammelt :no: tenk om PD hadde fått rettighetene :love:

 

Vel det var vel Sony som satt med rettighetene, så dei kunne vel bestemt om Studio Liverpool eller PD skulle utvikla f1 spilla, formel 1 er ein europeisk motorsport så eg hadde syntes det hadde vorte litt feil om PD plutselig skulle lage f1 spill, dessuten krever det mykje erfaring noko SL har. Lisensen til sony gjekk ut i 07, ryktene seies att EA skal lage f1 att. Som vil sei vi ikkje får skikkelige f1 spill meir...

Lenke til kommentar
Vel, problemet er som sagt Tourist Trophy. At PD lagde dette spillet tyder veldig på at de ikke har lyst til å blande sammen bil og sykkel. Dessuten stiller biler og sykler krav til forskjellige fysikkmotorer, og man styrer jo sykler på en litt annen måte.

 

Skjønner ikke helt at du kan si at det krever forskjellig fysikk? Hvis fysikken i utganspunktet er basert på virkeligheten så skal vel det meste la seg gjøre. Og de slapp jo Tourist Trophy uforholdsmessig raskt etter GT, så da tyder jo det på at de faktisk har brukt samme fysikkmotor kanskje?

Fysikkmotoren må modifiseres en del, og må nok være forskjellig på sykler og biler. Det er en del ting som har mye å si når det gjelder hvordan sykler oppfører seg, som ikke har noe særlig og si for biler. Gran Turismo handler om bil, så de lager nok heller Tourist Trophy II hvis de vil lage flere sykler. Bil vs. sykkel er uansett urettferdig. :p

Lenke til kommentar
Fysikkmotoren må modifiseres en del, og må nok være forskjellig på sykler og biler. Det er en del ting som har mye å si når det gjelder hvordan sykler oppfører seg, som ikke har noe særlig og si for biler. Gran Turismo handler om bil, så de lager nok heller Tourist Trophy II hvis de vil lage flere sykler. Bil vs. sykkel er uansett urettferdig. :p

 

Joda, det er nok sikkert endel ting der, men håper de har gjort det med tanke på dette. Og sykkel er ikke så mye urettferdig, bortsett fra rett fram og akselerasjon.

 

Og det er det som hadde vært så utrolig morro, å testet biler opp mot R-sykler osv. Kjempe kult spør du meg.

Lenke til kommentar
sykkel er urettferdig uten tvil!det skal en formel-1 bil til for og holde følge med en motogp rundt svingene, eller en "superbil" på slettene. Nå aner ikke jeg hvor mange HK de R-syklene har pr kg, men er sikker på at forskjellen er kraftig

 

en motorsykkel har to hjul, en bil har 4..;)

 

så en sykkel hadde fått det tøft mot en bil gjennom en sving..samma kor mange hp per kg sykkelen har..

Lenke til kommentar
Endelig! Noen som vet om man kan hente pakker på postkontoret uten at man har fått hentelapp?

Ser at min PS3 ligger på postkontoret mitt, så frister å hente den nå istedenfor å vente til i morgen når jeg får hentelapp.

 

Hvis du har sendingsnr kan du gå inn på posten.no å søke opp pakken, og velge skriv ut henteseddel derfra. Eller bare gå til det riktige postkontoret å gi de sendingsnr., så hvis det ikke er noen vriompeiser på posten så skal det gå veldig bra. Det er i allefall verdt et forsøk.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
sykkel er urettferdig uten tvil!det skal en formel-1 bil til for og holde følge med en motogp rundt svingene, eller en "superbil" på slettene. Nå aner ikke jeg hvor mange HK de R-syklene har pr kg, men er sikker på at forskjellen er kraftig

 

en motorsykkel har to hjul, en bil har 4..;)

 

så en sykkel hadde fått det tøft mot en bil gjennom en sving..samma kor mange hp per kg sykkelen har..

finnes en bil i verden som er produsert som krenger i svingene... 2 hjul, sier du det?:p man kan legge seg ned i svingen med sykkel da;) en formel 1 hadde nok klart utfordringen, men ellers er det vanskelig å vinne tid mot en sykkel gjennom svingene. ergo trenger man superbil

Lenke til kommentar
sykkel er urettferdig uten tvil!det skal en formel-1 bil til for og holde følge med en motogp rundt svingene, eller en "superbil" på slettene. Nå aner ikke jeg hvor mange HK de R-syklene har pr kg, men er sikker på at forskjellen er kraftig

 

 

Nei ta heller en titt her. Fifth Gear sin test, så er sykkelen raskere.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...