Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått sitt eksemplar fra Play.com? Det er like før jeg laster ned GT5:P, selv om jeg snart får det i diskformat. :no:

 

oi? fortsatt ikke fått? jeg hørte jo fra noen at de bestilte fra amazon.co.uk siden de visste at man må vente lenge fra play, og at amazon var mye raskere med å sende.. så nå ser jeg at det stemmer..

Lenke til kommentar
Nei, ikke noe mer F2007. Har kjøpt et par biler til, og vil egentlig skaffe alle sammen ganske snart.

Jeg hadde mer eller mindre alle bilene fra Spec I før de nye bilene som kom med oppdateringen. Men ble så ivrig etter å kjøre F2007 igår at jeg solgte unna rubbel og bitt...eneste jeg spart på var Skyline R35'n og de bilene man har vunnet og ikke får solgt. Digg med de "lettjente" 50-60.000.000 der og da når man sparer...men man får utrolig dårlig betalt og det tar lang tid å tjene opp for å kjøpe de tilbake :(

Var det verd det for å få F2007...? JA!!! :)

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar

Spørsmål, er det forbedra "motor" lyder i gt prologue? Syntes de forrige hadde litt paffe motor lyder.

 

Edit: ok, så et par videoer nå, ser ikke ut som motor lyder eller lyden av de satans hjula er forbedra("hjul" hylinga ikke forbedra siden gt3?:p)! Men det ser pent ut da..

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
S-10. Uffamei. Virker som om man er nødt til å ta igjen første runde, for gjør du ikke det stikker teten, og da er det ikke sjanse til å ta dem igjen. Er det slik?

 

Sliter skikklig ass.

Klarte den på 2 forsøk på gull med skyline mine's edition :)

Nå fikk jeg endelig råd til F1 bilen etter å ha kjørt ca 50 ganger på S-9, tror det er den kjapeste veien å få mest penger.

Lenke til kommentar
S-10. Uffamei. Virker som om man er nødt til å ta igjen første runde, for gjør du ikke det stikker teten, og da er det ikke sjanse til å ta dem igjen. Er det slik?

 

Sliter skikklig ass.

S-10 klarte jeg gull på på første forsøk. Synes den var lett i forhold til flere andre av S-løpene.

nei motorlydene er forsatt like tamme...

Nei, de er rett og slett mye bedre nå. Dekkskrikene er mye mindre dominerende også.

Lenke til kommentar
motorlydane er ikkje mykje bedre...

 

blir lett knust av forza2 sine motorlyder..

Synes spesielt lyden når man sitter foran dashboardet er VELDIG nære bilene i virkeligheten. Hadde en direkte sammenlikning for noen dager siden, med GT5: P mot diverse bilvideoer jeg har, og lyden er veldig lik.

 

Dekklyden var hundre ganger verre på GT4. Jeg synes det høres realistisk ut nå, igjen etter sammenlikning med videoer av virkelige biler i like situasjoner. (Best Motoring og slikt)

Lenke til kommentar

Tror motorlydene er litt undervurdert.

Kan ha noe med andre ting å gjøre oxo. Etter at jeg fikk nytt anlegg blir lydene skikkelig bra syns jeg. Spesielt ved lavere turtall, høyere opp i turtall blir de litt mer flytende ja. Prøv å sku opp anlegget skikkelig og la GT40'n stå på tom gang. Det er helt rått! Og hvis du små ruser den litt da....!

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg tror jeg venter på fullversjonen i stedet for å kjøpe dette.

mye god billig oppvarming i prologuen altså !

Joda, men jeg er utrolig god til å vente. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...