Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kjenner at jeg har sinnsykt lyst til å dra på fjellet og fiske ørret nå.

Det er vel sånn ca. det stikk motsatte av hva jeg har lyst til akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I dag fikk jeg en forsendelse fra DealExtreme. For under hundrelappen fikk jeg et batteri som dobler batterilevetiden på telefonen. Jeg kjøpte også fem vanlige batterier til 20kr stykker. Så er det bare å håpe at det ikke eksploderer i brystlommen..

64929116.jpg

Endret av fargoth
Skrevet

Hahah! Jeg sitter og lengter etter å ligge på berget ved Svarttjønna i Synnerdalen med bambusstanga i vannet, sol, og noen varmegrader.

http://andnorm.no/Fjellfoto/subalbum_2.html

Noen bilder fra Synnerdalen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg er sjokkert. :innocent:

Skrevet (endret)

Her sitter jeg å fikler med en ny USB-lader som takler et vell av ulike mobiltelefoner (kjøpt for 40 kroner på DX) og utrolig nok får jeg faktisk liv i den to fire år gamle W800i-telefonen som jeg mistet i en pytt en fuktig kveld. :mrgreen: Den lå det masse gammelt dritt på gitt. Hvis jeg ikke husker feil så endte dette etterhvert med en aldri så liten eksplosiv parafinbrann, uten at jeg fikk foreviget akkurat det i kampens hete.

Se filmen hos Youtube

Endret av fargoth
Skrevet
DealExtreme er genialt. Venter på en pakke selv, håper den kommer i morgen.
Hva har du bestilt?

Jeg hadde en del DX points som jeg skifta ut til varer isteden, alt jeg betalte var ca 5 kr for tre varer fraktet til postkassen min :cool:

To små griselykter (wtf?) og en bluetooth-sak så jeg kan sende og motta filer via PCn til min mobil.

Skrevet
Fy fa'an, spinning er et helvete. :grin:

Tror jeg har tilbrakt 10 min av livet mitt tilsammen på en sånn sykkel. Har enda vondt i ræva og FYFAEN så kjedelig det er.

Er ikke direkte gøy, nei. :p

Skrevet (endret)
To små griselykter (wtf?) og en bluetooth-sak så jeg kan sende og motta filer via PCn til min mobil.
Den blåtannsenderen er snaxy, hvis det er den knøttlille sorte. (?) Endret av fargoth
Skrevet

Jeg leste Mini Pig Fleshlight. Way to go.

:!:

Hadde vel passa godt fordet :)

Den blåtannsenderen er snaxy, hvis det er en knøttlille sorte. (?)

Ja.

Skrevet

Kan han tenne på en slik en egentlig? Den skal jo stå stille også skal du ta en fyrstikk over :)

La oss bare si at han pleide å jobbe litt utenom det vanlige.. En flott lærer, uten tvil, men brannalarmer hadde en tendens til å gå av opp igjennom. Brannmerker i taket og diverse lukter som forpestet hele skolen hørte også til. Og eksplosjoner, så klart.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...