NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Er syk idag. Har vondt i øret. Kan noen fixe? Jeg har sendt et telepatisk budskap til snåsamannen for deg. Han burde fikse det på 1-2-3. Ingen ting å takke for forresten ... Har Schrödingers Katt gått denne juksemakeren etter i sømmene enda eller var det bare tomt snakk, eller kommer det snart?
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har Schrödingers Katt gått denne juksemakeren etter i sømmene enda eller var det bare tomt snakk, eller kommer det snart?Han sa nei takk til NRK, så SK får ikke gjort noe. Big surprise there... ----- On another note: Are we all still here?
Zlatzman Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har Schrödingers Katt gått denne juksemakeren etter i sømmene enda eller var det bare tomt snakk, eller kommer det snart? Han sa nei.
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har du en annen avatar i kikkerten vi kan se?
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nei. Føler at avataren min rett og slett blir barnslig og ekkel.
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 *tørke svette fra panne* - jeg overlevde denne oppryddingen også
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 *tørke svette fra panne* - jeg overlevde denne oppryddingen også haha
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Har Schrödingers Katt gått denne juksemakeren etter i sømmene enda eller var det bare tomt snakk, eller kommer det snart?Han sa nei takk til NRK, så SK får ikke gjort noe. Big surprise there... Så han feiga ut? Han ville ikke bli avslørt som juksemaker? Beviser ikke det, nettopp at han er en juksemaker?
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Heldig som jeg er så har jeg ikke warn-meter Bastard...
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Heldig som jeg er så har jeg ikke warn-meter Jeg har, men står på 0%
Nie Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 NIE! Jeg har lest ut boka! Flink du er. ^^ Hvilken var det?
Anbefalte innlegg