Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar det over 2 uker på vannvogna? :p

For jeg holdt meg edru i 2 uker, uten så mye som et lite glass vin engang, uten at det hjalp noe, eller må jeg holde meg avholds i en måned eller to (skjer ikke, alt for mye planlagt studentfyll i tida fremover)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og velkommen til meg, og alle dere andre i kafeen. :)

I dag er mrbjoern syk, og han har en finfin fotooppgave han skal jobbe på. :D

Hva gjør resten av kafeen?

Hva slags foto-oppgave?

Og jeg prøver å komme meg etter kuldesjokket og den plutselige feberen jeg fikk i går, skumle saker.

Skrevet
Hva slags foto-oppgave?

Og jeg prøver å komme meg etter kuldesjokket og den plutselige feberen jeg fikk i går, skumle saker.

Innlevering med 8-10 bilder, temaet er "Mitt liv" og vi skal ha med et oversiktsbilde, og minst et detaljbilde. :) Alle bildene skal settes sammen i en collage, som printes ut og henges opp i klasserommet. :wee:

Skrevet
Aner jeg et lite foster-bilde av mrbjoern?

Vi skal ta alle bildene selv, evt med selvutløser. Men ja. Heller tvilsomt at jeg tar noen bilder av meg selv i fosterstilling nå. :p

Skrevet

Eller noe som er kult er vist man tar "barnebilder" av seg selv i voksen utgave. som sitter sandkassa med regndress og lager sandslott, bilde i badekaret med masse skum ol..

Skrevet

Ultralyd hadde vært gøy. :) Men igjen, vi skulle ta bildene selv. xD

Men ja. På tide å komme seg bort fra pc-en og begynne å knipse. :) Også må jeg finne stativet mitt. xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...