Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåh, hver sin smak.

Jeg syns ReLoad er bedre enn Death Magnetic, dog syns Death Magnetic igjen er - som allerede nevnt - bedre enn St. Anger, selv om det kanskje ikke skal så mye til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God natt folkens. *daske alle med spermhval (spesiellt Snurreleif)*

*humre*

Jeg stokket om ordene "spermhval" er satt sammen av når jeg leste setningen din :wee:

Smurf: Reload hadde Fuel og Unforgiven II som gode sanger, mens DM imo har bare ett dødpunkt, og det er, irriternde nok, Unforgiven III..

Men nå har man gått over til Pink Floyd. Merket fort at DM gir godt grunnlag for hodepine.

Skrevet (endret)

Var da flere koselåter på Load og Reload enn folk vil ha det til. King Nothing, Until it Sleeps, hero of the day, Fuel, the memory remains..Jeg var ganske ukritisk til Load, bare så den som endelig en ny Metallica-plate, ikke noe mere eller mindre. Et band vil aldri gå inn for å lage samme plate om og om igjen, da blir både dem selv og fansen lei bandet. Derfor kommer det aldri noen MOP 2 eller AJFA 2. Klart, det hadde vært fett med en ny thrash-epic av typen Disposable Heroes, men den vil jo bare blitt sammenligna med Disposable Heroes og komme til kort. Alltid.

Men jeg har fulgt Metallica siden slutten av 80-tallet, folk som er yngre og skal prøve å sette seg inn i hele diskografien har det nok litt værre enn meg. Jeg hadde bare ikke flere Metallica-plater å høre på fordi Black Album var siste som var kommet ut. Så når det var gått 5 år og Load kom var jeg helt hyper og hørte den 100 ganger.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)
Hmm ... Dotten på fylla. Skøy, fyllemoderering mon tro?

enkekelte av moderaotr har ragt drrbanner seg selv om de er redde for at fylleoster

Endret av L4r5
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg trenger en selv så du får en av meg og så fr jeg en av deg? Deal? Du får sikkert en av snurreleif også.

Skrevet
Hmm ... Dotten på fylla. Skøy, fyllemoderering mon tro?

enkekelte av moderaotr har ragt drrbanner seg selv om de er redde for at fylleoster

Enkelte av moderatorene har sagt de banner seg selv om de er redde for at de fylleposter?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

*daske Snurreleif med skapdør* :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...