Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har lysst til å gi meg ide til hva jeg kan lage en bilde serie om?

Finn en kort setning. Prøv å sette bilder til den. Et eksempel på det kan være "Elsker, elsker ikke." For å sette bilder til den setningen kan man bare ta bilder av en blomst med færre og færre kronbader på.

Nå var det bare et eksempel da, men du skjønner hvor jeg vil?

Lenke til kommentar
noen som har lysst til å gi meg ide til hva jeg kan lage en bilde serie om?

 

Et glass med øl som faller ned fra bordkanten og knuses?

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Slike grusomme scener må ikke gjennoppleves! :cry:

 

Eler vent... Det går bra om et er et glass Munkholm. :yes:

Lenke til kommentar

Dette foto-snakket minnet meg på at jeg må være kreativ i dag. Har meldt meg på foto-utfordringa på Akam. Og nå er det bare seks og et halvt døgn til alle bildene må være tatt. Kanskje jeg skal ta bilder av en pakke sobrilog et par tomme pillebrett som ligger ved siden av en tom ølflaske og en tequila-flaske og 3-4 tomme kondompakker. Og så kan jeg kalle bildet for "Hva faen skjedde i går egentlig?"

Lenke til kommentar
noen som har lysst til å gi meg ide til hva jeg kan lage en bilde serie om?
Avkledning.

 

L4r5: Jeg gleder meg som en unge til utfordringen. :wee:

Skal skrive påmeldingsposten min i løpet av morgendagen, og herreguuud, det blir så GØY! 8D

Jeg lurer på om jeg skal bruke modeller. Lånte kjæresten til en kompis som modell i går, og selv om bildene ble mørke ble de skikkelig fine. Skal slenge opp et eksempel snart.

Lenke til kommentar
Tåpelige oppgave.

Ta høstbilder når det fortsatt er grønne blad på trærne, sol og 18 grader og ikke et høstsalg å se engang ><

Over hodet ikke tåpelig. Den tvinger deg til å bli kreativ i stedet for de standardbildene som "alle" tar. Hva med å vente til det begynner å bli mørkt ute. Så tar du og får en til å spyle litt lett på vinduet for å simulere regn. Og så får du en av de bertene du bor med til å sette seg under et stort tykt teppe med en kopp rykende varm kakao. Og VIPS så har du høststemning som kan bli tatt når som helt på året.

Lenke til kommentar

L4r5, good thinking.

Jeg tenkte å fotomanipulere blader som skifter farge eller noe sånt.

 

Evt. bare fyre av et helbilde av et tre, ta et utsnitt fra noen blader, forandre farge på de og så prøve å manipulere inn en grein som er ribba for blader.

Simulere et eller annet funky som jeg ikke er helt sikker på helt hva er enda.

Tenker litt i de baner at jeg sammenligner bladene på treet med håret til en mann.

Først har det en eller annen farge, så blir det grått og så mister han det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...