Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
bullimiker er mer fun. De får nyti maten flere ganger i motsetning til anorektikere som bare kan nyte lukta. :fun:

Jeg spiste ikke vaniljeis på ett år etter jeg kasta den opp og den var enda kald :sick: Klarer heller ikke kyllingsuppe på pose.

Anbefaler derfor anoreksi ^^ Kan jo spise litt innimellom og virkelig nyte det! (bruker jo sikkert en time på å få i seg en knøtt med mat da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nei når jeg tenker meg så er egentlig hele hu ikke så verst

Kan ikke nekte på det gitt, den beste forumbaben imo. :D

Du er da søt^^

Jeg lurer på om Schell er et troll...

Skrevet

Ey!

:cry:

Du er så voksen av deg, men du er ikke langt unna toppen da :)

hu nekter å legge ut rumpa si på nettet så vi kan aldri vite :whistle:

Skrevet (endret)

Okei. Om noen her inne skulle finne på å fri til meg, gi faen i ringer, jeg vil ha Arwen Evenstar med Schwarcophzky-krystaller.

Og jeg er ikke sikker på om jeg er våken og poster dette eller om jeg poster i søvne, for jeg tror ikke jeg er i stuen nå.

Nikotinsug. God natt.

Endret av Eplefe
Skrevet
Okei. Om noen her inne skulle finne på å fri til meg, gi faen i ringer, jeg vil ha Arwen Evenstar med Schwarcophzky-krystaller.

Og jeg er ikke sikker på om jeg er våken og poster dette eller om jeg poster i søvne, for jeg tror ikke jeg er i stuen nå.

Nikotinsug. God natt.

eh, det høres dyrt ut, så trokke det, sorry baby.

Skrevet
Åja, den forenden ja. Ikke verst den. Trodde du mente de to andre. :grin:

Hehe, hun har ikke lagt ut noe bra bilde som viser de så godt på forumet, men jeg har sett de på en annen plass og vil rangere henne som nr. 1 :)

Skrevet

Sier du nok bare fordi hun er den eneste jenten har du kan ha sjanse på. Det er hevet over enhver tvil at AnAnAs innehar den posisjonen.

Skrevet
Sier du nok bare fordi hun er den eneste jenten har du kan ha sjanse på. Det er hevet over enhver tvil at AnAnAs innehar den posisjonen.

Nei... rumpa til Kitty slår AnAnAs sin en lang gang

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...