Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

2) So I Married an Axe murderer

Fordi den så jeg nå nettopp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja. Om noen timer setter jeg meg på flyet hjem. Blir vel kurant, antar jeg, selv om jeg aller helst kanskje skulle holdt meg i Trøndelag, hvor PC-en min er, fremfor å farte ned til mitt kjære Vestland for å være der i ubestemt tid, med kun en mobil. Kjenner det hadde vært greit med en (fungerende) laptop eller et nettbrett.

Skrevet

2) Suicide Club

Nå er det flere filmer med den tittelen, men om du mener den japanske, aka Jisatsu sâkuru så er den temmelig kul.

Skrevet

Jeg er usikker på om jeg er skikket til å passe på en dement dame.

Jeg er usikker på om du er skikket til å passe på deg selv. ;)
  • Liker 5
Skrevet

Holdt litt på med det på Steinkjer og omegn, vil anta det er mer morsomt i en større by.

Ang. forrige side; jeg dro til Stavanger for å besøke farmor

farmor. Svare på de samme spørsmålene hvert minuty, og hjelpe henne inn på badet så fort jeg har satt meg. Kommer til å bli en lang uke.

Skrevet (endret)

Vær glad du har en farmor. Jeg reiser over fjellet i morra for å stappe min i jorda.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Skrevet

Merker at det er lenge siden jeg har skrevet mye for hånd. Skriver notater til eksamen, og nå etter 60+ sider med notater begynner handa å merke det.

Skrevet

Kall meg gjerne en pleb, men jeg har aldri forstått fascinasjonen med Kurosawa.

Det er mye å like med Kurosawa! Jeg liker spesielt at han ikke tar noen snarveier når det gjelder statister. Krever en slagscene 1000 mennesker på hest i rustning, så bruker han 1000 mennesker på hest i rustning.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...