Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ja men vet ikke helt hva jeg er avhengig av liksom er fet pengene, oppmerksomhet eller spenning i dont know

Skulle jeg tippet er det oppmerksomgeten og spenninga. Er andre måter å tjene penger på.

Ikke at det er noe galt i å like oppmerksomheten og spenninga da. Det er i grunn bare naturlig.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Lefsa" er et program for hele familien, men spesielt for jenter og gutter i alderen 7-12 år. - Noen voksne og noen barn har kanskje alltid noe artig å holde på med, mens andre synes de har det kjedelig. - Noen kjeder seg hver eneste dag. - Hvis du aldri kjeder deg, har du det jo fint, men hvis du ofte går og kjeder deg, har du det ikke så bra. Da trives du ikke.

- Det er trist at så mange kjeder seg, mener de som er ansvarlige for programposten "Lefsa". - Men kanskje vi kan gjøre noe sammen slik at det blir mindre kjedelig.

- Enkelte finner på mer enn andre - I "Lefsa" får du møte noen. - De vil vise deg noe av det de holder på mned - som de synes er moro eller spennende å gjøre - eller kanskje bare fortelle om det. Fjernsyn lørdag kl. 18.15.

--------------------------------

Ho hadde nett teke til som gangjente på sjukehuset, og ho hadde stor vyrdnad for sjukepleiarane. En dag det var noko annsamt seier ei sjukepleierske til henne: - Ta og spring bort på rom 21 med bekkenet!
- Eg - eg, kan 'kje det, eg som korkje har skular eller nokon ting, svara ho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Date med servitrisen på en bar her på lørdag. Rett før vi skal møtes spør hun om hun kan ta med sjefen sin. Veldig rart spørsmål, og jeg sier nei. Etter daten drar vi til baren hvor hun jobber, hvor jeg får måte sjefen som viser seg å være enda hottere enn servitrisen. Dagen etter dro vi på date igjen, men denne gangen spurte jeg om sjefen ville være med. Det ville hun.

 

Så nå vil jeg bytte fra servitrisen til sjefen.

 

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lol jeg vet godt at det er sånn det skrives

Kom tilbake når du har fått en skikkelig utdannin og jobb snuppa

 

""LOL", jeg vet godt at det er sånn det skrives. Kom tilbake når du har fått en skikkelig utdanning, samt jobb, snuppa."

 

 

 

Åja men daså

Ta opp din camwhorehet

 

"Åh, men da, så … Ta opp camwhore-inga."

 

 

Sliter forresten litt med min camming vet ikke om det bare er meg eller om det er tøffe camtider for tiden

 

"Sliter forresten litt med cammingen min. Vet ikke om det bare er meg, eller om det er tøffe cam-tider for tiden."

 

 

Jo men har funnet ut at jeg har et avhengighetsproblem

 

"Jo, men jeg har funnet ut at jeg har et avhengighetsproblem."

 

 

 

Ja :(

 

 

"Ja. :( "

 

 

Har faktisk døgnet nå så nå skal jeg ta en etterlengtet hvil

 

"Har faktisk døgnet, nå. Så nå skal jeg ta meg en etterlengtet hvil."

 

 

Ja men vet ikke helt hva jeg er avhengig av liksom er fet pengene, oppmerksomhet eller spenning i dont know

 

"Ja, men jeg vet ikke helt hva det er jeg er avhengig av, liksom. Er det pengene oppmerksomheten, eller spenningen? I don't know."

 

 

:tease:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tror du må kjede deg mindre på jobb, smurf..dette begynner å bli plagsomt.

 

Ja, får lage meg enda en gimmick. Lurer på om redaktøren godtar sex- og samlivsspalten "Gra-Sjur", hvor unge gutter og jenter kan sende inn spørsmål, og få de besvart av en ekspert.

 

 

Er det å være gra en fremtredende egenskap hos deg? ;)

Endret av Hermosa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...