Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nå skal jeg sove

Snakkes ikveld en gang lol :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, Linda. :)

Mye mat, kake, alkohol, mer alkohol, kompiser, skitpreik, og generelt gode greier. Brukt de siste 3 timene etter at folk gikk hjem / la seg på å spille et spill jeg fikk i gave av typen til minstesøss, mens jeg har testa ut de nye hodetelefonene og hodetelefonforsterkeren. Gode greier. ^^

• Liker 2
Skrevet

HAR SOSIALE MEDIER KOMMET FOR Å BLI??????????????

ja, absolutt.

Skrevet

Minner meg om avisartikler fra 90-tallet der de debatterte om internett var kommet for å bli, eller bare var en sær greie for nerder på gutterommet.

Gjest Bruker-360061
Skrevet

Nå som jeg skulle på konsert og greier.. Og så blir folk syke. Jeg får dra alene da.

Skrevet (endret)

Noen av filmene på netflix er i så elendig kvalitet at det er helt kriminelt.

Edit: Og så lastet jeg ned feil film når jeg skulle laste den ned isteden. To filmer med samme navn.

Endret av Tåkelur
Skrevet

Lurer på hva det koster for tannlege nå om dagen? Klarte å knekke tanna da jeg var ute i går. Sykt irriterende, har en skarp kant som jeg drar tunga inn i hele tiden. Tør ikke dra til tannlegen i frykt av å ruinere meg økonomisk.

Skrevet

Jeg betaler 800 kr for en sjekk, og 4k for å bore et hull. Det er da med bedøvelsessprøyte, og bedøvelseskrem for ikke å kjenne at han setter sprøyta. I tillegg må jeg ha to sobril for å komme meg innover og inn på kontoret hans, men det er uavhengig av tannlegeregninga.

Skrevet

Pleier å bore uten bedøvelse. Da koster det omtrent samme som en sjekk ( 7 - 800 kr) Skal si fra om det er vondt, men kjenner aldri noenting. Anbefales.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...