Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Ja men jeg vet ikke hvem de er, hvor de er eller noe :(

Ps hva synes dere om intimpiercing

Jeg synes det er hot på jenter, og så som så på gutter.
Jeg og

Det ser litt random ut da føler jeg men er litt cool

Skrevet

God kveld. Gjør enda et forsøk. Sist jeg skrev for en ukes tid siden, så ble det med "Hei, her er jeg", så glemte jeg å sjekke igjen.

Blåser opp til storm i Trondheim.

Skrevet

Jeg var i Fosnavåg tidligere i dag. Regnet og blåste helt alright, og fikk telefon fra noen værfaste folk der oppe som må "ned på alle fire for å ikke bli blåst overende". Høres gøy ut.

Skrevet

Ja men jeg vet ikke hvem de er, hvor de er eller noe :(

Ps hva synes dere om intimpiercing

Det kan jo se bra ut, men jeg synes det blir litt i veien når man skal ned og leke litt med munnen.

Skrevet

XML er "absolutely disgusting", lyc? Annet enn overhead (i forhold til JSON, i det minste), så er XML supert.

Ja. Det er verbost, ekkelt, fullt av hull og uleselige spesifikasjoner, latterlige scopes og i det hele tatt et latterlig format. Det er ikke bra til noe.

Skrevet

Lastet ned femten eppiser av Verdibørsen. Beste norske podcasten. Anbefales

Wise words from the departing
Eat your greens, especially broccoli
Remember to say "thank you" for the things you haven't had
By working the soil we cultivate the sky
We embrace vegetable kingdom

Skrevet

Tror ikke jeg skal hive meg på verken Haskell eller noen former for C. Prøvde meg på C++ i sin tid, men det lå virkelig ikke for meg. XML har jeg i det minste en del erfaring med.

XML er ikke et programmeringsspråk.

• Liker 2
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Var på butikken så mangler dama foran meg 2 kr så sa han i kassen at han kunne betale så ble hun så glad at hun hoppet og jublet hahah cute<33

Skrevet

Tror ikke jeg skal hive meg på verken Haskell eller noen former for C. Prøvde meg på C++ i sin tid, men det lå virkelig ikke for meg. XML har jeg i det minste en del erfaring med.

Nei, jeg er fullstendig klar over det, men det er tydeligvis noe man trenger for apputvikling for Android ifg. de ørten tutorialene jeg har kommet ut for, samt developer.android.com.

Skrevet

Nei, jeg er fullstendig klar over det, men det er tydeligvis noe man trenger for apputvikling for Android ifg. de ørten tutorialene jeg har kommet ut for, samt developer.android.com.

http://www.reddit.com/r/Android/comments/2dofph/just_published_my_first_app_a_comprehensive_guide/

Du kan jo sjekke den linken der.

Skrevet

holdt nettopp på å kjøpe en nakenvideo av meg selv

men så tenkte jeg neinei skal ikke la noen tjene mer enn nødvendig på meg :(

Hvorfor skulle du ville kjøpe en film av deg selv?

Viktig å poste det for å opprettholde sin relevans her på forumet.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...