Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Chatter fks

også finnes det jo mange camsider man kan være på så er man mye tryggere med tanke på svindel

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vurderer å legge meg.

Ser btw denne kjendis-lekasjen er på førsteplass på topp siste 48 timer på tpb, tydeligvis populært

Skrevet

Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

tør ikke dusje fordi strømmen går hele tiden :(

og kan ikke ha strømmen på på rommet mitt eller i hele den ene etasjen its hard its hard

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hadde gjort det om jeg hadde hatt badekar tror jeg, men er skummelt når det e rbekmørkt, kl 12 om natten, speil og stearinlys :(

tror nesten det er bedre å gjøre det imorgen

• Liker 1
Skrevet

Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke.

Eventuelt bruke denne linken her (som tydligvis er blitt skjult..): https://www.diskusjon.no/index.php?app=members

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

nå hørte jeg et smell ute også im scared

• Liker 1
Skrevet

Eventuelt bruke denne linken her (som tydligvis er blitt skjult..): https://www.diskusjon.no/index.php?app=members

Tusen takk til dere som har svart :).

Skrevet
Jeg også. Tror ikke det er en kjendisgreie, men en forholdgreie.

Jeg tror det er ganske normalt. Jeg har sikkert over 100 stk på mobilen, men de har jo bare gått til kjæresten.

Hu har en skikkelig fin kropp, og er så søt. Fine pupper og.

Jennifer Lawrence altså.

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Har begynt å google "hvordan holde seg ung" "hvordan ikke bli rynkete"

Jeg er forresten 18 :(

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nei tror ikke det, men må forebygge det

Vil ikke være en sånn 40 åring ingen vil ha

• Liker 1