Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALLE broer er brent når dere går inn og REDIGERER det jeg skriver. Da er det bedre hvis dere bare sletter hele posten!

Nei, fordi det du skrev var faktisk nyttig til tråden og det var flere innlegg som hadde svart på det under. Da måtte vi i så fall slettet alle innleggene som svarte på ditt innlegg og DA skal jeg love deg folk hadde freaket ut. Skjedd hundrevis av ganger før.
Lenke til kommentar

 

ALLE broer er brent når dere går inn og REDIGERER det jeg skriver. Da er det bedre hvis dere bare sletter hele posten!

Nei, fordi det du skrev var faktisk nyttig til tråden og det var flere innlegg som hadde svart på det under. Da måtte vi i så fall slettet alle innleggene som svarte på ditt innlegg og DA skal jeg love deg folk hadde freaket ut. Skjedd hundrevis av ganger før.
Asså, det er bedre at DE klikker, enn at JEG klikker.

Bare spør Hanzi hva jeg gjorde med han fyren som ikke slutta å klå meg på brystene på fredag!

Knyttneve RETT i skrittet! Jeg har fått èn snap fra han siden. Den fyren spammer meg til vanlig!

 

Jeg er kvinne, jeg setter jorden i bevegelse når jeg blir forbanna.

Når dere redigerer postene mine så tar jeg avstand fra posten. Det er ikke lenger min post. Da kan dere på magisk vis redigere meg om til AnonymDiskusjon eller noe. JEG står ikke for en post DERE har tukla med, enten det gjelder sultkatastrofer, tåfislukt eller Game of Thrones.

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da får du slutte med å skrive offtopic, samt ikke kommentere på moderatorhandlinger i posten (som forøvrig ble påpekt av moderator som la igjen melding i tråden)

 

At du er kvinne driter jeg i.

Det er ikke off topic! Og at det ikke skal være lov å diskutere modereringen er en helt idiotisk regel moderatorene gjemmer seg bak fordi de ikke liker å bli satt på plass av andre brukere...

 

Enkeltpersoner her inne tar av med en gang de får "makt" her inne. Naziregime...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Så nå går det bare nedover? :'(

Næææh, er du en spennende person da?

Jeg har jo bare to år igjen til jeg blir 25. Da er løpet kjørt for meg.

 

Jeg er 25 om circka 2 år med, skjønner ikke hvorfor noen tror løpet er kjørt? Man er jo bare guttungen/jentungen når man er 25:) Syns årene har gått alt for raskt, føles som det var i går jeg fylte 18 år og syns det var rart å tenke på jeg var blitt voksen og nå er det gått 5 år

 

 

Du er den eneste moderatoren jeg liker.

Fuck you, too!

 

Jeg liker deg:) Samt med zeph, malvado, han med profil bilde av han fra den motorsykkelen serien (Argh, har jernteppe så husker ikke navnet på serien) Og fleste andre, vet dere gjør en hard og god jobb med å holde orden her og det gir jeg all respekt for:)

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig lov å diskutere, kommentere samt klage på moderering, men det skal ikke tas i en Game of Thrones-tråd.

Starter jeg en egen tråd om det vil ingen fra den aktuelle tråden registrere det. Det har jeg prøvd før, og da kom det bare en gjeng slurpete moderator-wannabee'er og rævsleikere jeg aldri før har sett på forumet og mente at nå var jeg heeelt på jordet!

 

Jeg skjønner godt at dere ikke vil at tråder skal spore av, men å skulle klippe ut vesentlige deler av en post bare fordi det ikke er helt i tråd med retningslinjene, og så la en ubetydelig del som har vært diskutert sikkert hundre ganger tidligere i tråden (jeg skumleser bare, men jeg vil tippe det!) få stå blir for meg meningsløst, selv om to brukere sa at "hey! Jeg tror HAN vinne tvekampen!"

 

Slutt å rediger postene. Med mindre jeg spyr ut en spoiler. Da skal jeg forsvare det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Litt over en uke til jeg tipper over mot "siste halvdel av tjueåra".. Hvor har tida blitt av?

Jeg dater bare menn mellom 25 og 30.

 

Du er i din beste alder.

 

 

Håper da inderlig det, jeg forventer ingen grå hår på enda noen år.

Hadde dog vært en hyggelig overraskelse å se damene stå på linje og rad utenfor leiiligheten etter fylte 26 år :p

Lenke til kommentar

Jeg liker deg:) Samt med zeph, malvado, han med profil bilde av han fra den motorsykkelen serien (Argh, har jernteppe så husker ikke navnet på serien) Og fleste andre, vet dere gjør en hard og god jobb med å holde orden her og det gir jeg all respekt for:)

Mange takk. Det var forresten jeg som hadde bildet av "han fra den motorsykkel serien" (Jackson Teller i Sons of Anarchy)

 

Starter jeg en egen tråd om det vil ingen fra den aktuelle tråden registrere det. Det har jeg prøvd før, og da kom det bare en gjeng slurpete moderator-wannabee'er og rævsleikere jeg aldri før har sett på forumet og mente at nå var jeg heeelt på jordet!

 

Jeg skjønner godt at dere ikke vil at tråder skal spore av, men å skulle klippe ut vesentlige deler av en post bare fordi det ikke er helt i tråd med retningslinjene, og så la en ubetydelig del som har vært diskutert sikkert hundre ganger tidligere i tråden (jeg skumleser bare, men jeg vil tippe det!) få stå blir for meg meningsløst, selv om to brukere sa at "hey! Jeg tror HAN vinne tvekampen!"

 

Slutt å rediger postene. Med mindre jeg spyr ut en spoiler. Da skal jeg forsvare det..

Lag en tråd der du kjefter og smeller (i riktig kategori) og link den i tråden du mener er passende (I dette tilfellet Game of Thrones), da kan man få en fin debatt med innspill fra begge sider.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...