Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slag i ballene er ikke et alternativ. I verste fall blir man steril og har dermed ødelagt resten av livet til personen (da de fleste ønsker seg familie).

 

Slå i ansiktet. De kan uansett ikke bli så mye styggere.

På selvforsvarskursene som ble holdt for kvinner under rape-bølgen i Oslo for ett par år siden var første bud å kakke til ballene. Da vil han ikke klare å bruke dem på ei stund.

 

Det er jævelig vondt, og det er det som er poenget. Det skal vel noe til før man blir steril av det, men det er jo absolutt mulig.

Men jeg VET jo at det ikke skal så mye til før dere får vondt, så jeg klabba jo ikke til han med all makt heller.

 

Sorry ass. Men når en fyr jeg er ekstra ukomfortabel med i utgangspunktet kommer å setter seg atme meg, til tross for at jeg med hensikt har satt meg på andre siden av bordet og radbrekker intimsonene mine og klår på meg på den måten og oppriktig tror at han gjør shit riktig selv om jeg sier "Nei, slutt! Hold opp!" Da klinker jeg til han.

 

Hadde jeg slått han i trynet hadde jeg blitt kasta ut.

Uansett funka det. Jeg har nesten ikke hørt noe fra han siden fredag. Bare ett par snaps. Så han mistet nok interessen:))

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Folk må tjene rått på slike jobber :)

Nix. Jeg skulle hørt på mamma og blitt brannmann.

 

Nix? Norge som er så rik på olje og så får ikke dem som gjør arbeidet mye penger? Det er en skam!

 

Ja brann yrke hadde vært bedre vist jeg sammenligner dem to yrkene, men negative er at du kan få kreft av all den røyken du puster inn når du slukker brann, så om det på nyhetene. Jeg skulle gjerne blitt brannmann slik som brannmann sam:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Mormor har bursdag i dag og dette er en av gratulasjonene hun har fått på facern: "Gratulerer med dagen Bjørg. Jeg antar at du har hørt at Kai er død. Vi vet ikke hva som er årsaken." Jeg burde egentlig få skyldfølelse for at jeg lo.

Hahhahahh! Det burde vært en øvre aldersgrense på facebook. Ingen skriver rarere ting enn de eldre..

 

Ikke si det, farmor på 67 er på facebook og skriver ikke rare ting:)

 

 

Det var da jævlig til nordlending du var nå, Bundy.

 

 

Han virka kjent, var det oluf han het?

Slag i ballene er ikke et alternativ. I verste fall blir man steril og har dermed ødelagt resten av livet til personen (da de fleste ønsker seg familie).

 

Slå i ansiktet. De kan uansett ikke bli så mye styggere.

Helt enig, å slå noen i ballene er bare ren ondskap. Det kan sammenlignes med når jeg fikk habanero på ballene, det er fryktelig smertefult og føles som om hele greia skal til å falle av

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hadde jeg slått han i trynet hadde jeg blitt kasta ut.

Uansett funka det. Jeg har nesten ikke hørt noe fra han siden fredag. Bare ett par snaps. Så han mistet nok interessen:))

Så lenge du ikke slår for hardt. Men ja, slike folk fortjener pryl. Eller en tur hjem til Mor.

Hvor ofte ser du meg gå i tog og brøle etter kvinners rettigheter og sånn?

Ca like ofte som meg.
Lenke til kommentar

Helt enig, å slå noen i ballene er bare ren ondskap. Det kan sammenlignes med når jeg fikk habanero på ballene, det er fryktelig smertefult og føles som om hele greia skal til å falle av

Men det er jo ondskap å antaste folk som ikke ønsker det også? Eller i verstefall voldtekt osv (tror aldri i verden han kunne gjort akkurat det mot meg, men drar det opp i forbindelse med at jeg nevnte ballespark som forsvarsmetode ved seksuelt overgrep)

 

Visst gjør det vondt, men det går da for faen over til slutt. Hele poenget er at det gjør vondt og at dere trenger tid på å hente dere inn igjen så man rekker å flykte. Såre baller er også en grei pekepinn hvis saken går videre og en gjerningsmann skal taes.

 

Kvinner er og blir generelt sett underlegne menn fysisk. Jeg veier i underkant av 60 kg og har ingenting å stille opp med hvis en kar på 85 kg kommer å kaster seg over meg.

Sorry gutter, men da blir de såre ballene deres min redning for kvelden. De blir mitt ess i ermet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Helt enig, å slå noen i ballene er bare ren ondskap. Det kan sammenlignes med når jeg fikk habanero på ballene, det er fryktelig smertefult og føles som om hele greia skal til å falle av

Men det er jo ondskap å antaste folk som ikke ønsker det også? Eller i verstefall voldtekt osv (tror aldri i verden han kunne gjort akkurat det mot meg, men drar det opp i forbindelse med at jeg nevnte ballespark som forsvarsmetode ved seksuelt overgrep)

 

Visst gjør det vondt, men det går da for faen over til slutt. Hele poenget er at det gjør vondt og at dere trenger tid på å hente dere inn igjen så man rekker å flykte. Såre baller er også en grei pekepinn hvis saken går videre og en gjerningsmann skal taes.

 

Kvinner er og blir generelt sett underlegne menn fysisk. Jeg veier i underkant av 60 kg og har ingenting å stille opp med hvis en kar på 85 kg kommer å kaster seg over meg.

Sorry gutter, men da blir de såre ballene deres min redning for kvelden. De blir mitt ess i ermet.

 

Når jeg fikk habanero på tok en det god lang time før de ble bra igjen, føltes ut som det var syre som etsa seg på

 

 

Når du sier dere føler jeg du generaliserer alle menn som like, ikke alle er like, jeg hadde aldri tørt å tafse på en helt tilfeldig dame ute i gata

Du må jo huske man enkelt kan bli steril med å bli skada der

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men menn som antaster jenter som ikke vil burde ikke reprodusere, så det gjør ikke noe

Den var litt hard syns jeg, mange som gjør dumme ting som ung, betyr ikke at dem ikke burde få barn

Lenke til kommentar

 

Men menn som antaster jenter som ikke vil burde ikke reprodusere, så det gjør ikke noe

Den var litt hard syns jeg, mange som gjør dumme ting som ung, betyr ikke at dem ikke burde få barn

 

Menn er ikke unge nok til at de kan unnskylde seg med at de var unge og dumme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men menn som antaster jenter som ikke vil burde ikke reprodusere, så det gjør ikke noe

Den var litt hard syns jeg, mange som gjør dumme ting som ung, betyr ikke at dem ikke burde få barn
Kanskje. Men uansett. Det skal mye til for at det skjer. Desverre. Feigt kanskje, men heller ett balleklask enn ufrivillig sex. Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar

Det er rart at menns mest følsomme kroppsdel henger og slenger på UTSIDA av kroppen egentlig. Skulle jo tatt seg ut om eggstokkene hang og dingla mellom beina til damene..

 

Det har vel ingen logisk funksjon at pungen skal henge på utsiden istedet for å være beskyttet på innsiden et sted som eggstokker er? For min del holder det å bli knipsa i pungen så ligger jeg nesten dobbelt. Det er rart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...