Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Tallenes tale. Dersom en håndfull moderatorer gjør "alt" arbeidet betyr det enten:

 

#1: Noen reagerer på noe andre mods ikke synes er verdt det.

#2: Noen mods reagerer -raskt- og med faktisk moderatorhandlinger.

(#3: veldig mange er moderator uten særlig grunn til det.)

Skiller du mellom veiledere, moderatorer eller administratorer? :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig folk som sovner med pysjamas? Tskjorte er ille nok, men å sove med bukse i tillegg virker helt håpløst.

sover minst to dager i uken fult påkledd i sofaen foran PC-en (koblet til tv-en). Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Nei. Det var l4r5 som nevnte både tall og moderatorhandling.

Flytte tråder, endre titler, gi advarsel, flette innlegg, splitte tråder, slette innlegg, slette tråder, endre signaturer, redigere innlegg. Sånn ca alt som en vanlig bruker ikke kan.
Lenke til kommentar

Not really, hvis jeg ber dere pent om å holde kjeft og ta diskusjonen et annet sted eller ber noen om å redusere quote-bruken er det i og for seg en "moderatorhandling" men jeg har ingen sensur-muligheter som å redigere innlegg eller skjule/slette innlegg :)

God ide. Vi lar den ligge for nå. Kan eventuelt ta det et annet sted
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mjæ, skeptisk. Jeg har store planer om å mummifiseres og begraves i en underjordisk krypt med mange feller, sammen med alle mine kjæreste skatter (kosedyr, LEGO, den første sykkelen min, en caps og en treningsjakke jeg er svært glad i og har hatt siden 1994, harddiskene mine et cetera. Gravfølget ned dit vil bare bestå av folk jeg virkelig misliker, som så skal bli stengt inne. :D

Da blir jeg vell en av dem som blir stengt inne der?

Lenke til kommentar

Mjæ, skeptisk. Jeg har store planer om å mummifiseres og begraves i en underjordisk krypt med mange feller, sammen med alle mine kjæreste skatter (kosedyr, LEGO, den første sykkelen min, en caps og en treningsjakke jeg er svært glad i og har hatt siden 1994, harddiskene mine et cetera. Gravfølget ned dit vil bare bestå av folk jeg virkelig misliker, som så skal bli stengt inne. :D

 

Du blir som en real-life Draugur!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...