Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

 

Jeg liker deg:) Samt med zeph, malvado, han med profil bilde av han fra den motorsykkelen serien (Argh, har jernteppe så husker ikke navnet på serien) Og fleste andre, vet dere gjør en hard og god jobb med å holde orden her og det gir jeg all respekt for:)

Mange takk. Det var forresten jeg som hadde bildet av "han fra den motorsykkel serien" (Jackson Teller i Sons of Anarchy

Åja, husker det nå:) Hehe der ser man hvor godt vandt man er med ens profil bilde, og når man skifter bilde tror man det er en annen person

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snip

 

Hadde jeg linka til tråden hvor jeg skriver at jeg ønsker utbytte av moderatorer og at vi får inn noen som har vært ute av gutterommet de siste ti årene vil en moderator komme å si at "NEI DETTE ER OFFTOPIC CIKLIDE! DETTE SKAL IKKE STÅ HER DETTE ER PERSONANGREP OG USAKELIG!" og redigere evt slette posten.

 

Jeg har prøvd det før. Det er som nordkorea. Mot dere moderatorer har vi vanlig dødelige ingen makt. Dere rotter dere sammen, forsvarer hverandre og driter blankt i brukerne.

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er noen mods jeg også liker mindre enn andre, ikke nødvendigvis pga. modereringen, men pga. tidvis spydig og nedlatende oppførsel mot andre vanlige brukere. Det er to jeg spesielt har lagt merke til. Skal ikke nevne navn her, men det er ingen av dere som har skrevet her på de siste to sidene. :)

Endret av Zakke
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

Hva?! Har noen tvunget deg til noe du ikke vil?! Skal jeg rundsparke dem? Garrr!

Ja, ta hele forumkafeen mens du er i gang! :(
Men faen daeh.. :(
Sorry, er bare Cik som får tvinge meg til å gjøre ting jeg ikke vil. Tough life :(
Lenke til kommentar

Men i alle dager da, vi er jo vanlige brukere vi også. Vi har bare mulighet til å slette noen innlegg her og der. Ønsker også og bli behandlet deretter.

 

Hadde jeg linka til tråden hvor jeg skriver at jeg ønsker utbytte av moderatorer og at vi får inn noen som har vært ute av gutterommet de siste ti årene vil en moderator komme å si at "NEI DETTE ER OFFTOPIC CIKLIDE! DETTE SKAL IKKE STÅ HER DETTE ER PERSONANGREP OG USAKELIG!" og redigere evt slette posten.

Tja. Det er jeg faktisk usikker på, det vil jo være i alles beste interesser å få innspill fra begge sider.

Jeg har prøvd det før. Det er som nordkorea. Mot dere moderatorer har vi vanlig dødelige ingen makt. Dere rotter dere sammen, forsvarer hverandre og driter blankt i brukerne.

Derav brukertittelen min! Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

snip

Hadde jeg linka til tråden hvor jeg skriver at jeg ønsker utbytte av moderatorer og at vi får inn noen som har vært ute av gutterommet de siste ti årene vil en moderator komme å si at "NEI DETTE ER OFFTOPIC CIKLIDE! DETTE SKAL IKKE STÅ HER DETTE ER PERSONANGREP OG USAKELIG!" og redigere evt slette posten.

 

Jeg har prøvd det før. Det er som nordkorea. Mot dere moderatorer har vi vanlig dødelige ingen makt. Dere rotter dere sammen, forsvarer hverandre og driter blankt i brukerne.

 

Det er jo mange unge modne moderatorer her, for eksempel quote og dys som faktisk er yngre enn meg men jeg kunne enkelt gjettet dem var mye eldre enn meg:)

Lenke til kommentar

Jeg har endret fanen i browseren min fra Diskusjon.no til Diktatur.no.

 

 

Jeg får si som Trevor sa til Bella i brannmann sam: "Du er så peeeeen når du er sinna" :p

 

 

Er game of thrones bra da? Nå som jeg er ferdig med eksamen kan jeg endelig se på serier igjen med god samvittighet. Dessuten har jeg funnet ut at NetCom enda ikke har begrenset hastigheten på internetten min selv om jeg har brukt 4 ganger datakvoten min :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mormor har bursdag i dag og dette er en av gratulasjonene hun har fått på facern: "Gratulerer med dagen Bjørg. Jeg antar at du har hørt at Kai er død. Vi vet ikke hva som er årsaken." Jeg burde egentlig få skyldfølelse for at jeg lo.

Endret av Ssnerk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

https://www.youtube.com/watch?v=xqkeMW2QwZ4

 

Fake eller real?

 

 

Hva skulle man gjort uten internett?

 

 

 

Haha helt sykt, det uttrykket hans i ansiktet er bare så galt. Stakkars drageflue, man kunne se den kjempet seg og hold fast mens han slukte den, og hvorfor gråter dattera hans mens den andre ler? Og hva var den klumpen som lå på tunga hans?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...