Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God damn it, hvorfor skal jenter være så jævelig kleine.

Jeg blir ikke lei meg for at jenter ikke vil treffe meg igjen etter å ha møttes en fuktig natt på byen. Men ror de, så kan jeg ikke la være å presse.

 

 

Noen gode alternative ord for klein, for å beskrive stemningen som er pinlig, flau og egentlig bare litt latterlig?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hva gjør man om man har hatt hodepine, kvalme, magesmerter og noe feber om kveldene i over en uke? Eventuelt, hva kan det være?

 

Det er ikke så ille til vanlig at jeg ikke orker å dra på skolen osv, men iblant i perioder, blir det så ille at jeg bare må ligge ned i en seng og 3-4 timer på grunn av smerter i hodet eller magen. Kan også nevne at det er et trykk på bakhodet til tider.

Lenke til kommentar

Hadde ekstremt lyst på melk. Veldig lyst på melk.

 

Så da gikk jeg en tur på butikken, kjøpte en 1,5 liter melkekartong. På vei hjem bare _måtte_ jeg smake litt, så jeg åpnet opp kartongen. Selvsagt klarte jeg å miste korken på bakken, og hvit kork i hvit snø er ikke lett å finne, ihvertfall ikke i mørket. Jaja, samma faen tenkte jeg, og tok en stor slurk. Det første jeg kjenner er en stor klump i kjeften. Spyttet det ut, helte ut melka og kastet kartongen i nærmeste søppelkasse med en sterk følelse av hat og misantropi

 

kænskje den frøs på veien

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God damn it, hvorfor skal jenter være så jævelig kleine.

Jeg blir ikke lei meg for at jenter ikke vil treffe meg igjen etter å ha møttes en fuktig natt på byen. Men ror de, så kan jeg ikke la være å presse.

 

 

Noen gode alternative ord for klein, for å beskrive stemningen som er pinlig, flau og egentlig bare litt latterlig?

keitet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...