Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så.. Det er ikke tilfeldigvis plass til meg og i denne herlige virksomheten? :)

Selvsagt. Her bruker debatten å gå rimelig hett for seg når diverse forummedlemmer er tilgjengelig. Det er ingen restriksjon på hvem som kan delta, men de fleste faller av og skaffer seg et liv etterhvert. Bare de mest hardbarka sitter igjen, livløse og bitre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer ikke på ordet her, men: når noen ønsker å selge noe og har gjerne en tekst som ikke hvermannsen skjønner seg på siden det er avansert skrevet, for å selge produktet. Sterk markedsføring? Nei, ikke sånt tror jeg.Men trodde det var et ord på det når de prøver å få folk til å kjøpe ved at de blir tiltrukket den avanserte teksten og får "must-buy" pga avansert.

Lenke til kommentar

Hadde ekstremt lyst på melk. Veldig lyst på melk.

Så da gikk jeg en tur på butikken, kjøpte en 1,5 liter melkekartong. På vei hjem bare _måtte_ jeg smake litt, så jeg åpnet opp kartongen. Selvsagt klarte jeg å miste korken på bakken, og hvit kork i hvit snø er ikke lett å finne, ihvertfall ikke i mørket. Jaja, samma faen tenkte jeg, og tok en stor slurk. Det første jeg kjenner er en stor klump i kjeften. Spyttet det ut, helte ut melka og kastet kartongen i nærmeste søppelkasse med en sterk følelse av hat og misantropi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...