Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde faktisk vært ganske fett å være med på. Lenge siden sist, kan man si. I alle fall lenge siden jeg har vært på et ordentlig, illegalt rave. Vi hadde et lovlig rave på Steinkjer for noen år siden, men det var ikke helt det samme. Selv med hvite klær, glowsticks og flere DJ-er fra det ganske land.

Det var nok ikke et lovlig raveparty nei. Har vært flere av dem i Trondheim den siste tiden.

Lenke til kommentar

Jeg blir sint. Av en eller annen grunn kunne jeg ikke se iPhonen min i "Datamaskin" etter at jeg lastet ned den nyeste oppdateringen. Så nå har jeg brukt lang tid på å finne ut hvordan jeg kan overføre gamle bilder til PC-en via iCloud eller Dropbox mens både programmene, iPhonen og PC-en har vært lite samarbeidsvillige. Da jeg endelig fikk det til, da dukket plutselig iPhonen opp under "Datamaskin", slik at jeg enkelt kan kopiere bilder på gamlemåten, mens Dropbox satte igang en opplastingsprosess som sikkert vil ta timer. Faen.

Lenke til kommentar

Jeg blir sint. Av en eller annen grunn kunne jeg ikke se iPhonen min i "Datamaskin" etter at jeg lastet ned den nyeste oppdateringen. Så nå har jeg brukt lang tid på å finne ut hvordan jeg kan overføre gamle bilder til PC-en via iCloud eller Dropbox mens både programmene, iPhonen og PC-en har vært lite samarbeidsvillige. Da jeg endelig fikk det til, da dukket plutselig iPhonen opp under "Datamaskin", slik at jeg enkelt kan kopiere bilder på gamlemåten, mens Dropbox satte igang en opplastingsprosess som sikkert vil ta timer. Faen.

Føler plutselig at denne ble relevant:

BczpcwnCAAEy_oK.jpg

 

Vel, windows og iphone...shit happens.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...