Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg be en admin se på saken for deg?

Takk, men du trenger ikke det. Jeg får bare se på det som en ny start, ellernoe. :D

 

 

Koselig å bli husket, jeg husker flere her inne også. Hadde noen på fb, men måtte bytte profil (pga glemt passord der også ;) ) , så da "mistet" jeg de.

 

Darkness: Jeg husker deg også! :D Husker nesten ikke hvilke år jeg var aktiv en gang. 2003 og utover kanskje....?

Endret av Mirann v2
Lenke til kommentar

Lapp? Nei nei, alle "eldre" folk på jobben skriver det ned i en liten bok hvor de har alle sine passord. Det er det aller beste.

 

Like this: http://www.amazon.ca/Personal-Internet-Address-Password-Organizer/dp/1441303251

 

Haha, kanskje det er det jeg må skaffe meg. :D Da likte jeg linken bedre. Takk.

 

 

 

Viktig å alltid ha den på kropp, slik at man ikke mister kontrollen over passordene sine.

 

Kanskje jeg skal tatovere i stedet? Da mister jeg de aldri. :mrgreen:

 

 

Hva med bare å bruke KeePass? Mye bedre og sikrere.

Det høres ut som en mye bedre ide, ja. Tror jeg har mistet nerden i meg i pausen jeg har hatt. ;)

 

 

 

Jeg husker også Mirann! :fun:

 

Yay! :D

 

 

 

Hahahaha!

Hva har du drevet med siden du ble borte herfra da? En liten oppsummering er vel på sin plass.

Ikke så alt for mye. Bare funnet litt mer ut av hva jeg vil i livet. Tatt fatt på mer utdanning, fått barn og flyttet til ny by. Skal si tiden flyr! :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...