Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Noen som har en link til SO5?

 

Finner nada når jeg søker, både på "SO5", "SO#5", "SO 5", "SO #5", "Siste ordet 5" eller "Siste ordet #5", og når jeg prøver å gå gjennom mine egne poster, vises bare 1000, og det lengste jeg har klart å komme tilbake, er 2010. Går jeg i sosialt og blar meg tilbake til siste side, hopper det plutselig fra 2004 til 2007.

 

Leter også etter RPP1, men SO5 er viktigst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apropromp Whinerz, jeg møtte tilfeldigvis SkyMarshall i samme guild som meg i WoW for noen måneder tilbake.. Fyren husket meg og greier.

Nice!

Jeg savner Whinerz. Og SkyMarshall & co. Dedikerte vel en Vær-Sjur til musikken hans også, om jeg ikke husker feil.

 

Sjur? Hvem av de nåværende håper du å se her om 5 år?

Ingen, jeg håper alle har fått seg et liv.

 

Ellers av de nåværende og aktive den siste tiden, Vetle, Ida, Jonas, Jonas, Ole C, hansegutt, Larsemann, Kevin, Becca, Lena, Olav, Hege, Ann-Mari, Jeanette, Geir, Gislebassen, Unni, Mikkel, Hedvig, og at gjengen fra SO4 til SO6 returnerer. Spesielt fargoth, Astrid, Pelle, Patrik, Petter, Joachim, Thea, Ida, Ida, Marius, Julie, Lars og Jonas. Sikkert noen til jeg har glemt, men det får så være. Dere vet jeg savner dere.

 

e: Kom på noen til. Mirna, Erlend, Yoshi, Halvor, Ø.B., Øyvind Dahle, Hanne, Veronica, Stefan, Glint, Cun, Bytex, Daniel, Ole Marius, Karoline, Nora, Espen, Kenny, Knut, Stine, Stian, Eirik, Odin, Bjørn Olav, Bjørn, Jørgen, Fredrik, Tommy, Mathias, Adrian, Henrik …

 

e2: Må vel ta med Guttorm og Lars også, må ha noen motpoler.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nice!

Jeg savner Whinerz. Og SkyMarshall & co. Dedikerte vel en Vær-Sjur til musikken hans også, om jeg ikke husker feil.

 

 

Ingen, jeg håper alle har fått seg et liv.

 

Ellers av de nåværende og aktive den siste tiden, Vetle, Ida, Jonas, Jonas, Ole C, hansegutt, Larsemann, Kevin, Becca, Lena, Olav, Hege, Ann-Mari, Jeanette, Geir, Gislebassen, Unni, Mikkel, Hedvig, og at gjengen fra SO4 til SO6 returnerer. Spesielt fargoth, Astrid, Pelle, Patrik, Petter, Joachim, Thea, Ida, Ida, Marius, Julie, Lars og Jonas. Sikkert noen til jeg har glemt, men det får så være. Dere vet jeg savner dere.

 

e: Kom på noen til. Mirna, Erlend, Yoshi, Halvor, Ø.B., Øyvind Dahle, Hanne, Veronica, Stefan, Glint, Cun, Bytex, Daniel, Ole Marius, Karoline, Nora, Espen, Kenny, Knut …

meg da :p
Lenke til kommentar

Det er herlig å mimre. Jeg har jo så mye lagret på forskjellige disker off- og online fra glansdagene, og nå som jeg fant de gamle SO-ene, blir det bare bedre og bedre.

Finner jeg RPP1, blir det jackpot! Da skal jeg sette på stemmeopptakene fra stemme-tråden. Og se om jeg ikke finner igjen hyllesten til AnAnAs. :wee:

 

meg da :p

Jeg aner ikke hvem du er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...