Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice!

Jeg savner Whinerz. Og SkyMarshall & co. Dedikerte vel en Vær-Sjur til musikken hans også, om jeg ikke husker feil.

 

 

Ingen, jeg håper alle har fått seg et liv.

 

Ellers av de nåværende og aktive den siste tiden, Vetle, Ida, Jonas, Jonas, Ole C, hansegutt, Larsemann, Kevin, Becca, Lena, Olav, Hege, Ann-Mari, Jeanette, Geir, Gislebassen, Unni, Mikkel, Hedvig, og at gjengen fra SO4 til SO6 returnerer. Spesielt fargoth, Astrid, Pelle, Patrik, Petter, Joachim, Thea, Ida, Ida, Marius, Julie, Lars og Jonas. Sikkert noen til jeg har glemt, men det får så være. Dere vet jeg savner dere.

 

e: Kom på noen til. Mirna, Erlend, Yoshi, Halvor, Ø.B., Øyvind Dahle, Hanne, Veronica, Stefan, Glint, Cun, Bytex, Daniel, Ole Marius, Karoline, Nora, Espen, Kenny, Knut, Stine, Stian, Eirik, Odin, Bjørn Olav, Bjørn, Jørgen, Fredrik, Tommy, Mathias, Adrian, Henrik …

 

e2: Må vel ta med Guttorm og Lars også, må ha noen motpoler.

 

Det er forvirrende med Ida-er uten tall bak. ;)

Lenke til kommentar

God Kveld!

 

Et raskt og teit spørsmål..

 

Saken er at jeg er nødt til å starte pcen på nytt. Benytter meg alltid av sleepmode, så slår den neste aldri av. Nå MÅ jeg restarte den, og problemet er at jeg ca har 120 faner i browseren, som jeg ikke kan miste.

 

Vil ta for lang tid, og ikke verdt jobben, og putta alle disse i favoritter. Bruker Chrome forresten.

Noen som vet om jeg kan få restarta pcen, uten å miste alt dette? Når jeg skrur den av, så vil den jo lukke alle programmer....

 

(:

 

BM6K_JZCYAA66KC.jpg

 

WTF!

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

God Kveld!

 

Et raskt og teit spørsmål..

 

Saken er at jeg er nødt til å starte pcen på nytt. Benytter meg alltid av sleepmode, så slår den neste aldri av. Nå MÅ jeg restarte den, og problemet er at jeg ca har 120 faner i browseren, som jeg ikke kan miste.

 

Vil ta for lang tid, og ikke verdt jobben, og putta alle disse i favoritter. Bruker Chrome forresten.

Noen som vet om jeg kan få restarta pcen, uten å miste alt dette? Når jeg skrur den av, så vil den jo lukke alle programmer...

Hvis du dreper chrome.exe så vil du få spørsmål om å gjenåpne de neste gang du starter chrome. De må lastes inn på nytt dog.
Lenke til kommentar

hei jeg er på twitter og trives der men twitrer mest om mma og sånt kanskje litt trening av og til og da jeg følger veldig mange jeg trives med å følge for eksempel så følger jeg jon jones velasquez hendo henderson pettis melendez nick nate big kuntry, super samoan berry shawn overeem og så videre men så følger jeg også med på artister som for eksempel henry rollins og fotballartister som riise brødrene hehe om dere tok den smilefjes når jeg ikke følger de så følger jeg med litt på noen blåfilmstjerner som for eksempel savannah golden samtidig som jasmine tame og nautica thorn som kanskje er eks blåfilmstjerne men det gjør ikke noe sist gang jeg twitret var det fordi jeg så at roy nelson tapte mot miocic eller hva han het kroater som var flink til å kickboxe det var artig å se på fordi mark hunt tapte sist mot en annen god kickboxer som heter junior dos santos og når jeg ser sånt liker jeg åg plusse to og tre sammen også at mark hunt bør da få sloss mot ikke miocic eller hva han kroateren het fordi han kanskje hadde tapt men mot roy nelson twitren min var noe sånn som you got no excuse dana and joe silva joe silva er match maker i ufc om dere ikke viste det men ja now you dont have any excuses dana and sjoe silva now you have to give us mark hunt vs roy nelson men det som var teit var at jeg ikke fikk svar jeg forstår at det ikke er så vanlig og få svar av de som er populære på twitter det synes jeg er teit men det er ok fordi jeg vet at noen får det med seg siden jeg bruker hashtagger og alfakrøller for og få oppmerksomhet lol en gang fikk jeg en retweet men det var ikke noe spesielt siden han som retweetet ikke hadde noe mange følgere trist smilie det var det for denne gang. edit skulle editere fordi jeg så jeg hadde glemt ett komma inni der men fant det ikke nå lol fordi det var så rotete og så mange røde streker under ord så jeg lar det ene kommaet bare være der så kan dere som leter igjennom alt se om dere finner det lol hehe folkens smilefjes.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...