Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner egentlig endel som skal men mtp økonomien min hadde det betydd at med festivalpass og reise fram og tilbake hadde jeg hatt roughly 500 til mat og øl iløpet av de fire dagene :p

 

Og kjenner jeg meg selv godt nok hadde jeg brukt opp hele budsjettee på den første dagen og endt opp med å pante flasker resten av dagene :p

Lenke til kommentar

Få ei av jentene som sikler etter kroppen din til å betale øla dine.

De jentene som ser på det å spandere drinker på han de er interessert i som en legitim måte og få oppmerksomhet på er jo somregel max 7/10, senker jo ikke standardene mine en tredjedel bare for noen gratis øl heller da.

Lenke til kommentar

På ene siden er det ganske fristende, men på den andre siden er det fort nesten en ukes trening ødelagt samt. soving i bil og 5 000,- tapt.

 

Venter heller til neste år når jeg har råd til å bo på 4+ stjerners hotell med treningsmuligheter samt. drikke meg full på grey goose&smådyr cognac istedefor billigvodka&tuborg&soveibil&panteflasker. ;)

Lenke til kommentar

Det jeg hadde prøvd og få med meg er Metallica, QOTSA, Volbeat, Airbourne, Hatebreed, Kreator, Kvelertak, Kendrick Lamar, Henry Rollins - Spoken word, Suicidal Tendencies, Turboneger, Azealia Banks, FLATBUSH ZOMBIES :) , Joey Badass, Maskinen, og kanskje karpe. :)

 

Og Killer Mike!

Lenke til kommentar

 

[...]Jeanette

Aww, du er så ven. :D

 

I natt sov jeg godt for første gang på lenge. Tror det var fordi pus sov på meg. Er så beroligende å høre på den malende, varme hårballen.:love: Jeg våknet til og med noen ganger uten problemer med å sovne igjen. Sjeldent!

 

Haha... våknet en eller annen gang i natt og hørte en fugl som kvitret utenfor vinduet og jeg trodde det var vekkerklokka. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...