Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg ha latt ei lita bortskjemt dritunge banke meg?, ikke min feil at foreldre er for pinglete til å stå opp imot ungene sine men det er ikke jeg.

Skrevet

Selvfølgelig burde du ikke la en liten bortskjemt drittunge banke deg, men du hadde fremdeles ikke turt å bitchslappe henne.

Skrevet

Hun slo ikke, men hun hindret meg (og alle andre som kom bak gjennom den smale utgangen) fysisk i å gå ut av butikken mens hun lo seg ihjel. Bergensere, ass.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

mmmm, musikk!

Det der var helt fantastisk nå på slutten av en alt for lang arbeidsdag :D

Skrevet

Sol her. Woop. Varmt nok til å gå i shorts. Enda mer woop!

Men mat har jeg ikke. Burde kjøre ut og kjøpe noe, men søss og jeg klarer ikke bli enige om hva vi skal ha. :p

Skrevet

hvor gammel var hun`?

6 år, kanskje. Jeg veier i hvert fall 60 kg mer enn henne, så jeg kunne lett å ha meid henne ned, men jeg tror ikke at det ville falt i smak hos de andre kundene der.

Skrevet

Det kan også se litt suspekt ut hvis jeg løfter på barn jeg absolutt ikke kjenner. Jeg vet jo ikke hvordan hun ville reagert. Jeg valgte en litt tregere, men likevel tryggere måte å komme meg bort. Hun ville tydeligvis ikke la meg gå rundt henne, så jeg grep henne forsiktig i skuldrene og dyttet henne litt og litt framover og til sides inntil jeg var kommet ut.

Skrevet

samme det... altfor mange folk på denne planeten. fint at noen frivillig velger den smale stien ;)

Om de gjorde det fort å gæli. Fucking go for it, men både der jævla bulimi/psykiatripasientene og de latterlig feite koster staten latterlig syke mengder penger og ressurser.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...