Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke. Jeg har vært frista til å begynne på VGS igjen for å få være russ en tredje gang. Kanskje svartruss denne gangen, selv om jeg ikke er praktisk anlagt for fem flate øre, eller har noe interesse av en utdanning som fører til at jeg blir svartruss.

 

Pff. Det er det mest morsomme! :D

 

 

Det er det venstre her, og jeg er jo omtrent blind i de første fem minuttene etter å ha dryppet meg, siden det svir så inn i gamperæva.

Har prøvd fem forskjellige merker nå, og alle svir like jævlig mye og virker like lite i lengden.

Blind ja. Kjenner til den også. Sitter i klasserommet nå, og griner som en idiot og alle stirrer. Kjempe kult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blind ja. Kjenner til den også. Sitter i klasserommet nå, og griner som en idiot og alle stirrer. Kjempe kult.

Kan jeg tenke meg.

Glad det regner i dag, så jeg slipper å tenke så mye på pollen. I tillegg er katten dratt hjem og jeg har bytta på senga og vaska rommet, så jeg slipper å reagere på at den spankulerer rundt om i senga mi hver gang jeg snur ryggen til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jeg tenke meg.

Glad det regner i dag, så jeg slipper å tenke så mye på pollen. I tillegg er katten dratt hjem og jeg har bytta på senga og vaska rommet, så jeg slipper å reagere på at den spankulerer rundt om i senga mi hver gang jeg snur ryggen til.

Her er det full sol.

Og ikke noe katte her, men hund. Jeg tror ikke jeg reagerer på den nå. Men pollen.. Ja. Også må vi ha de fordømte vinduene oppe også da. Jippi..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...