Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Raid er Indonesisk, og JÆVLIG fet. The Raid vinner å vold og blod, men Dredd vinner på historie, skuespill, stemning og for å være sykt forbanna badass! Se Dredd, også The Raid.

Men ja, veldig like. Nesten identiske.

Endret av Cutman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt rockstar hits collection. Det inkluderer 4 spill. To av dem skulle gis bort fordi jeg har dem selv. Men jeg la dem i mitt inventar. Problemet er at man bare kan sende eller ta i mot hele pakka, og ikke hvert og hvert spill. Hva gjør jeg? Hvis jeg adder til mitt library, er jeg ikke sikker på hva som vil skje.

 

Dette gjelder steam til info.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Raid er Indonesisk, og JÆVLIG fet. The Raid vinner å vold og blod, men Dredd vinner på historie, skuespill, stemning og for å være sykt forbanna badass! Se Dredd, også The Raid.

Men ja, veldig like. Nesten identiske.

 

Faktisk likte jeg The Raid bedre enn Dredd (på tross av at jeg har en guilty pleasure i Urban), men kan ha en sammenheng med at jeg så The Raid før Dredd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dredd var jævlig fet, er det mulighet for oppfølger?

 

Neppe. Planen var å mekke en trilogi, men da måtte filmen dra inn $50m i Nord-Amerika, noe den ikke gjorde, samt kanskje en TV-serie. Men den var ikke i nærheten av det. Filmen floppa dessverre. Det er jævlig kjipt. Den andre filmen hadde handla om hvordan Mega-City One ble som det er, og den tredje hadde handle om Judge Death og hans Dark Judges.

 

Men det kan se ut som om filmen blir fortsetta i frm av en tegneserie som kommer i September. Bedre enn ingenting, selv om jeg hadde foretrukket film.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...