Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Har brukt 1 linse jeg også har sovet med de siste 3 døgnene. Begynner å venne meg til det :p Grunnen er at jeg venter på en ny pakke...

Herregud, vente på ny pakke ja. Får heldigvis masse linser i posten før jeg går tom nå om dagen, men har gått blind/halvblind før og venta, huff :p Må begynne å ha et lager med linser på jobben også, hater å sitte med ene øyet lukket og glo på skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Herregud, vente på ny pakke ja. Får heldigvis masse linser i posten før jeg går tom nå om dagen, men har gått blind/halvblind før og venta, huff :p Må begynne å ha et lager med linser på jobben også, hater å sitte med ene øyet lukket og glo på skjermen.

Det er utrolig irriterende. Men tro meg, du blir vant i lengden :p

 

Det som er morsomt, er at omtrent ingen i klassen vet at jeg bruker linser. Har aldri brut briller når jeg er med venner/på skolen osv

Lenke til kommentar

Kom over denne artikkelen nå nettopp:

http://fhm.no/article/170757-slik-behandler-du-ikke-kvinnene

 

Og disse punktene:

 

● Jenter blir redde av at menn går bak dem sent på kvelden/natta. Og det har de god grunn til: Hver tredje kvinne vil på et eller annet tidspunkt i livet bli utsatt for vold i en eller annen form.

● Derfor: Hold deg langt bak eller gå forbi hvis du nærmer deg en jente som går samme vei som deg. Kryss gata og bruk det andre fortauet for å vise at du ikke utgjør noen trussel for henne.

 

 

For å være helt ærlig. Om jeg er ute å går på kvelden, er det siste i verden jeg gjør å krysse gata bare for at ei kjerring er ute å går. Bare jeg som synes dette høres ganske... høl i huet ut?

 

Er flere ting der som får meg til å riste på hodet. Bleh.

 

 

 

 

Dagens rant fra min side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe sånt ja.

 

Bob, http://dailycurrant....czech-republic/

Selvfølgelig lov å håpe at det er fake.

Vel, om du sjekker "About"

The Daily Currant is an English language online satirical newspaper that covers global politics, business, technology, entertainment, science, health and media. It is accessible from over 190 countries worldwide - now including South Sudan.

 

Our mission is to ridicule the timid ignorance which obstructs our progress, and promote intelligence - which presses forward.

 

Q. Are your news stories real?

 

A. No. Our stories are purely fictional. However they are meant to address real-world issues through satire and often refer and link to real events happening in the world

 

Jepp.

 

For å være helt ærlig. Om jeg er ute å går på kvelden, er det siste i verden jeg gjør å krysse gata bare for at ei kjerring er ute å går. Bare jeg som synes dette høres ganske... høl i huet ut?

Idiotisk forslag. Du går bak ei dame, og hun blir redd. Da går du forbi henne? Noe som betyr at du må øke farten. Og det hører hun. Og når en mann som går bak henne om natten øker farten... Joda.

Lenke til kommentar

Dere gjør det jo helt feil. Det man skal gjøre når man går bak ei dame på vei hjem fra byen i natten mulm og mørke er jo å onanere hemningsløst. Da forstår dama at du klarer deg selv, og at du ikke trenger henne og hun skjønner at du ikke utgjør noen voldtektsfare.

 

Mye man må lære de unge nå til dags...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...