Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har seriøse vitaminmangler og kommer snart til å dø av underernæring fordi jeg er for lat til å lage ordentlig mat.

Jeg har smekke som fanger opp snørr og neseblod som da ER min eneste næring!

Så besitter jeg tross alt master i lazyness!

Lei av å snakke m amatører her nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smekke som fanger opp snørr og neseblod som da ER min eneste næring!

Så besitter jeg tross alt master i lazyness!

Lei av å snakke m amatører her nå

Nuccas plox har ikke gjort noe fornuftig mellom klokka 8 og 15 på 5 måneder

/thread

Skrevet

Haterhaterhater bachelor. Haaaat.

Utdanning hadde vært så mye artigere hvis det var helt uten ansvar og krav. Sukk.

Skrevet

Utdanning hadde vært så mye artigere hvis det var helt uten ansvar og krav. Sukk.

Den kan nesten være det. Men da får du ikke så veldig gode karakterer. :\

Skrevet

folkehøyskole!!

Been there, done that. Fantastisk år. Men ikke noe man bør gjøre mer enn en gang synes jeg.

Pappa tok to år da.

Skrevet

Er vel derfor vi har lærerhøyskolen.

tumblr_ltf3zdO9SE1qcsp5b.gif

Skrevet

Er vel derfor vi har lærerhøyskolen.

Tull og tøys. Har tre innleveringer, bachelorjobbing og flere bøker som skal leses ut uka her.

Skrevet (endret)

Tull og tøys. Har tre innleveringer, bachelorjobbing og flere bøker som skal leses ut uka her.

Hva lærer dette deg om tidsfordeling? :)

Edit: Ser nå at forrige spøken ikke falt i god jord, så skriver med en gang at jeg ikke mener det seriøst. Har selv den ENESTE oppgaven som skal inn før eksamen i "tar det i morgen"-kø siden forrige uke, den skal inn neste uke. Shrug.

Endret av Eplefe
Skrevet

Når jeg har med en "Oh snap"-gif i samme post, så er jeg ikke kjempeseriøs. Jeg tror deg!

Edit: Ser nå at forrige spøken ikke falt i god jord, så skriver med en gang at jeg ikke mener det seriøst. Har selv den ENESTE oppgaven som skal inn før eksamen i "tar det i morgen"-kø siden forrige uke, den skal inn neste uke. Shrug.

Å, jeg vil ikke bli oppfatta som sur. Jeg er ikke så overfølsom som det hørtes ut som :p

Tidsfordeling har aldri vært min sterke side. Kommer fremover da, sakte men sikkert :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...