Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lært meg å bli ansvarlig lærerstudent og gjennomført todagers førstehjelpskurs. Kunne tenkt meg å øve på virkelige skadede personer. Noen som melder seg frivillig for bilulykke eller drukning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vel for så vidt en grei idé, tirsdager er jo tross alt treige tvdager. Inspirert av deg tror jeg at jeg ser Vikings i morgen ettersom tirsdager er en treig seriedag og denne uken generelt er ganske ubalansert med tre serier på mandagen, kun 1 på onsdag istedenfor den vanlige 2 og så to på fredag igjen.

Skrevet

Siste sesong av Arrested Development ødela egentlig Arrested Development for meg.

Californication var dårlig denne uka. Og Simpson gjør den teite shake-greia i åpningen. Good day going worse.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet

Umulig. Det finnes lite som er mer genialt enn hårveksten til Tobias. De ble jo også såklart sendt av lufta tidligere enn planlagt og gjorde det helt sikkert vanskeligere å fullføre.

Skrevet

Ja den var overraskende bra. Hadde blitt vandt til middels underholdende episoder og av og til dårlig men så brått kom det en god episode. Som lyn fra klar himmel azz

Skrevet

Hvem er Maury.

Av og til er Komplett ganske ok og. Allerede sendt pakka mi. Sikkert på PuP i mårra. Yay.

Maury og Dotten i Film/serieforumet, begge skriver for serienytt.no og er nok de her på forumet som vet mest eller kan si mest om serier og hva som foregår på markedet.

Hyggelige er de også.

Skrevet

Hvem er Maury.

Av og til er Komplett ganske ok og. Allerede sendt pakka mi. Sikkert på PuP i mårra. Yay.

Bare en fyr som ser altfor mye tv, og vet altfor mye unødvendige greier om tv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...