Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra lokalavisa:

Forbud mot kattehold

– Det var ikke ryddet opp siden forrige gang vi var der. Stua var dekt med lag på lag med aviser med etterlatenskaper fra katter, sier seniorinspektør Leif Nicolaysen i Mattilsynet.

57-åringen har fått forbud mot å ha katter, både i vedtak fra Mattilsynet og i dom fra Nedre Telemark tingrett.

– Drept urkatten

57-åringen mener dyrevernsmyndighetene stopper en viktig forsking, og har drept urkatten.

«Kattemannen» mener han klarte å avle seg tilbake til urkatten, gjennom gener fra villkatter som hadde overlevd i Telemarks skoger. Da Mattilsynet slo til avlivet de flere individer av renrasede urkatter, hevder 57-åringen.

Han kaller urkatten «snøkatter», fordi de lager huler og bol i snøen.

«Kattemannen» mener det er katter som opprinnelig fulgte etter jegere under istiden og knyttet seg til mennesket.

Ikke flere katter

57-åringen skal angivelig ha avlet seg tilbake til den grå urkatten gjennom avl på to skipskattunger.

– Jeg mener det er en av de største oppdagelsene i kattevitenskapen, sier han.

Nå hevder han at han ikke lenger har katter, men konsentrerer seg om å publisere sitt materiale om «snøkatten».

Skrevet

Så snart apekattene som snuser slutter å spytte det utover vegger, tak og gulv eller klistre fast klysene allehånde stader, så opphører problemet å eksistere og vi kan avvikle ein lov som i utgangspunktet burde vere overflødig.

Tada, your move.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som person som jobbet med renhold på en ikt-avdeling: Røykere for the win, snusere bør dø. IKKE KLISTRE DET UNDER PULTEN DIN, GROWN-ASS PERSON.

Edit: Eller i en fin liten haug på pulten ved siden av skjermen. Det var dønn seriøst søppelspann under HVER pult, og allikevel så samlet de dagens snus i hauger på pulter eller oppå eller inni servietter eller under pulten eller eller eller.

Edit2: Røykerne, derimot, røykte på det eneste området de hadde lov til og stumpet røyken sin i askebegeret, og hvis noen mot formodning ikke gjorde det, så fikk de det glatte lag av de ANDRE røykerne.

Endret av Eplefe
Skrevet

Jippi! Nå stumblet jeg over en side som lover meg hotte milfs som liker orgier og deepthroat nær meg.

Pluss jeg kunne laste ned "subliminal mp3s" som gir meg større pikk.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Som person som jobbet med renhold på en ikt-avdeling: Røykere for the win, snusere bør dø. IKKE KLISTRE DET UNDER PULTEN DIN, GROWN-ASS PERSON.

Edit: Eller i en fin liten haug på pulten ved siden av skjermen. Det var dønn seriøst søppelspann under HVER pult, og allikevel så samlet de dagens snus i hauger på pulter eller oppå eller inni servietter eller under pulten eller eller eller.

Edit2: Røykerne, derimot, røykte på det eneste området de hadde lov til og stumpet røyken sin i askebegeret, og hvis noen mot formodning ikke gjorde det, så fikk de det glatte lag av de ANDRE røykerne.

Urinaler. Snusposer inndynket i gammelt piss. Gode greier.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så mange som ikke putter snusposene oppi det lille rommet på toppen av snusboksene

Fordi man tross alt bare får plass til 7-8 snus der.
Skrevet

Fordi man tross alt bare får plass til 7-8 snus der.

Hvor mye snus bruker man mellom hver gang man ser et bosspann? De er jo overalt i disse dager.

Jeg pleide å tømme rommet hver gang jeg så et når jeg snuste.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...