L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Faen ikke vær så lite mainstream da. Skal ikke heller dra på Gimle? Da må jeg sjekke værmeldinga om det er meldt snø i helvete. Har ikke tenkt å møte på verken faren til eksen min eller noen av de andre 24/7-kundene der. Mariannes utgår også.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Da må jeg sjekke værmeldinga om det er meldt snø i helvete. Har ikke tenkt å møte på verken faren til eksen min eller noen av de andre 24/7-kundene der. Mariannes utgår også. Huff.... Da må vi dra på fattigmann på Herkules eller det nye hippe utestedet i Skien.. NEMLIG.. glasshjørnet.
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Men nå skal jeg uansett legge dama. Hu er sjuk stakkars. Så me talast åt. Later ppl.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Sov godt. jeg prøvde å sove, men det gikk dårlig
L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 jeg prøvde å sove, men det gikk dårlig Powerfap. Det hjelper for meg noen ganger. Du får hilse kona Vi er ikke gift.
Lord Britishface Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Sov godt. jeg prøvde å sove, men det gikk dårlig Vanskelig å sove mens du fråder om munnen av raseri mot noen tullinger på Internett.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tenker jeg skal lese litt bok. Anna Collomore. Den virker bra så langt. Vanskelig å sove mens du fråder om munnen av raseri mot noen tullinger på Internett. Ja, har så sykt pms.......
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Hei, Freidig. Det hadde vært kjekt om du ikke forsterket myten om at alle kvinner blir urimelige rasshølen gang i måneden. Jeg sier ikke med dette at du ikke skal være et urimelig rasshøl, selvsagt, bare at du trygt kan ta det på din egen kappe uten å skylde på PMS. Hormonendringer pleier sjelden påvirke vokabularet til folk. Mvh. andre jenter som ikke liker å bli behandlet som latente seriemordere fordi de har vært snille i 21+ dager. 4
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Trond : Oss har da fått en sånn fin vimpel ? Venke : Den vimpeln kunne eg tenkt å stappe en viss plass på MRF sjefen ! (sitat Julefergå) Endret 20. februar 2013 av Slettet+9817324
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Oioioi, tøffing du. Ja, jeg skal ha et sitat. Det her er noe jeg har hatt lyst til siden jeg var 16. Du trenger ikke forstå hvorfor engang. Jeg driver med en kampsport som er veldig lite kvinnelig innstilt. Det er få jenter som får dan utmerkelser der, og det er mest menn som styrer. Det som er greia er at jeg har klatret meg opp denne stigen og jeg har fått det til. ALLE og da mener jeg ALLE sa at jeg ikke ville greie det. Til og med trenere og de jeg trente med. Nå sitter jeg her med det sorte beltet i handa og et jævla fint smil om munnen. Så ja, jeg skal ha et sitat som representerer hvilken tur dette har vært - og at jeg ser kanskje veldig grei ut men inni meg så er det en jævel. Så nei du trenger ikke forstå. Fordi du er gutt og jeg elsker å være mainstream. Livet er for kort til å måtte bekymre seg over å være harry. http://www.youtube.com/watch?v=QdoXoDnLOo4 Spice Girls = wannabe girl power Angela Mao = ekte vare (and you know it) Endret 20. februar 2013 av Slettet+9817324
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Mvh. andre jenter som ikke liker å bli behandlet som latente seriemordere fordi de har vært snille i 21+ dager. Alle kvinnfolk er latente seriemordere, PMS eller ei. 2
Datasmurf Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Hei, Freidig. Det hadde vært kjekt om du ikke forsterket myten om at alle kvinner blir urimelige rasshølen gang i måneden. Jeg sier ikke med dette at du ikke skal være et urimelig rasshøl, selvsagt, bare at du trygt kan ta det på din egen kappe uten å skylde på PMS. Hormonendringer pleier sjelden påvirke vokabularet til folk. Mvh. andre jenter som ikke liker å bli behandlet som latente seriemordere fordi de har vært snille i 21+ dager. Ikke for å whiteknighte henne, men det er ikke lett å ikke bli provosert når hansegutt og co (som necrobrødrene, Lyc og SkarstaRd f.eks.) går inn for å provosere. De kan være veldig irriterende til tider. Det enkleste er selvfølgelig kun å ignorere dem, men ofte klarer man ikke tenke så klart, og da går det som det går. Du har da vært her lenge nok til å se dette skje hver gang noen biter på agnet deres.
cowboy bob Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jeg er snill og grei og liker ikke å si noe negativt mot smaken til noen. Tatover hva dere vil alle sammen =)
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Må innrømme at jeg synes at jeg var veldig lite rasshøll i går kveld (morgen?). Og ja dessverre har jeg noe inni helvete med PMS nå ettersom jeg har sluttet på p-pillen etter 4 år. Så jo jeg er jævlig PMS selv om jeg ikke vil være det så vær så snill. Jeg ble utrolig provosert i går.
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Kvinner har det med å bli provosert. Friendly tips: Ikke ta ting seriøst her. Folk flest bare kuker rundt med tull og tøys.
cowboy bob Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Var den kom an ketchup vitsen populær i Norge før pulp fiction? Jeg hørte den for første gang etter at filmen kom ut så jeg trenger noen gamliser til å hjelpe meg
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Pulp Fiction = 1994. Ketchup Song = 2002. Mao, nei.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Naboens katter mjauer.. og mjauer og mjauer.. Og bikkja den spinner rundt på gulvet.
Anbefalte innlegg