Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Kjenner du noen Rokseth-folk? Ikke som jeg vet om, flytta tilbake til det fjerne Østen som 17 åring.
Heddy Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Ikke som jeg vet om, flytta tilbake til det fjerne Østen som 17 åring. Kanskje likeså greit, den delen av familien er litt merkelig.
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Kjenner du Cognomen irl, eller bare gjennom forumet? Isåfall er det mulig vi har felles bekjente. Cognomen og jeg har vært bestevenner siden ungdomsskolen. Kanskje likeså greit, den delen av familien er litt merkelig. Hvis de bor på Hitra så betyr det at de isåfall passer godt inn
Cakenommy Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Cognomen og jeg har vært bestevenner siden ungdomsskolen. Har kjent han siden jeg var 17-18. Liten sannsynlighet for at jeg vet hvem du er.
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Ja vi endret forholdsstatus til "its complicated" da jeg flyttet sørover og han til storbyen. Har et åpent forhold nå.
cowboy bob Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Det var egentlig kritikk urelatert til deg, men kamuflert som et svar til deg, men det virker ikke som om noen tok den. Jeg tok den nå hehehe
Eplefe Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Hvorfor føler jeg meg så utrolig trukket mot å smake på ALLE drikkene jeg lager i løpet av en øving når jeg har åpnevakt i morgen? Vurderer å bare døgne nå.
Lami Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Skjer med at alle store folk skal daue så jævla tidlig da... Savn Static <3
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Kveldens hjertesukk: Hvorfor er macbrukere inkompetente og hvorfor vil ikke mine slurvete google-søk gi meg de resultater google har lært meg å forvente? *sukke*
omnomnomnivore Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Er jo ikke noe grunn til storstilt jakt etter en kar bare fordi han har en skuddsikker vest på seg. Samt det trodde var en bag full av våpen, og en bombetrussel. Han bodde cirka 25 meter ifra meg. Det var jo betryggende... den følelsen når du ikke er velkommen i ditt eget klasserom.................. Lærer eller elev?
Freidig Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Samt det trodde var en bag full av våpen, og en bombetrussel. Han bodde cirka 25 meter ifra meg. Det var jo betryggende... Lærer eller elev? heldigvis elev.
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Kveldens hjertesukk: Hvorfor er macbrukere inkompetente Hei. Hva er cron? Hva er gcc? Hva er er en rendring engine?
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg burde ventet meg en slik en, burde jeg ikke? Burde holdt kjeft eller utdypt. Det jeg reagerte på var hvor i helvete mange hjelpe-sider for mac jeg måtte bla meg gjennom for å finne noe som helst nyttig for meg. Noe som tilsier at de som gruppe er enda verre enn meg igjen. Endret 13. februar 2013 av Nie
Jann - Ove Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Fins det noen i forumkafeen som vet hvordan det fungerer med lån og rentefradrag på skatten? Leste denne: http://www.dinepenge...ebruar/20330900 Tok en liten sjekk, og finner ikke noe info om lånet der jeg står som medlånetaker i årsoppgaven fra banken. Er det normalt? Endret 13. februar 2013 av Jann - Ove
Eplefe Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Løsning: ikke bruk OS X. Gjør hun ikke heller. Ser for meg at det er et problem på tvers av plattformer.
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Strengt tatt var jeg ute etter programvare, men brukte tåpelige søkeord, så jeg endte opp med diverse support-sider. Når jeg så på hva jeg faktisk søkte på kunne det fint oversettes med "jeg har ett problem med ett program og trenger step by step for å fikse det". Men fremdeles, bare mac-treff.
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er kresen. Fant flere program for å lage lister, men ingen tilfredstilte alle de sære kravene mine.
Anbefalte innlegg