Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er også en mulighet, ja. Men det er lettere når det kommer til menn, enn til jenter, synes jeg.

 

Hm. Jeg ville vel sagt noe som at; Jeg ville gitt deg et kraftig dytt inn mot veggen, med ene hånda rundt kjeven, og den andre rundt midjen. Biter deg litt i underleppen, og mens jeg beveger den andre hånda ned mot musa (vetta faen hva jeg skal kalle det atm). Beveger den hånda fra kjeven og til det lange håret ditt, og river i det, mens jeg masserer klitoris.

 

Tear it apart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at dirtytalk er noe jeg ikke kan, kanskje jeg burde lese 50 shades?
50 shades har jeg ikke lest. Kommer ikke til å lese den heller.
Les heller Historien om O.

 

Det er også en mulighet, ja. Men det er lettere når det kommer til menn, enn til jenter, synes jeg.

 

Hm. Jeg ville vel sagt noe som at; Jeg ville gitt deg et kraftig dytt inn mot veggen, med ene hånda rundt kjeven, og den andre rundt midjen. Biter deg litt i underleppen, og mens jeg beveger den andre hånda ned mot musa (vetta faen hva jeg skal kalle det atm). Beveger den hånda fra kjeven og til det lange håret ditt, og river i det, mens jeg masserer klitoris.

 

Tear it apart!

Den er litt tveegget. Det er en del som hadde likt den, men langt fra alle.

Du er så jævla skitten.

 

 

Did i do it right?

Den funker nok på en del.
Lenke til kommentar

I dag tror jeg at jeg skal se miniserie-versjonen av Das Boot. Er et par år siden sist gang.

Das Boot er ganske genial. Da jeg først så den, så jeg den vanlige versjonen. Senere så jeg extended/director cut og tenkte at jeg syntes ikke noe burde vært kuttet ut. Tilsutt oppdaget jeg miniserie-versjonen på fem timer elns. og syntes igjen at ingen ting der burde vært kuttet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...