Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bartebyen gjør meg veldig glad nå. Kjente fjes overalt, og verdens fineste venner og shit. Å. Nesten ikke hjemlengsel.

Er det nå jeg skal sette meg på første og beste buss til byen for å finne deg?

Skrevet

Trodde det var svada og tull en drev med på høyere utdanning som ikke er realfagbasert jeg? Eller kanskje det bare er meg...

Nja, jeg får da som regel mye ut av å være på forelesninger. Bare ikke uka her. Vi har om danning. Og alle som kommer utenfra har ordna foredrag om hva danning er, som er meningsløst, da vi etter 2 år på lærerhøgskolen faktisk har fått med oss dette.

Ikke har de samkjørt noe heller, så ingenting henger sammen. Jippi.

Skrevet

Ja, det mest positive med det, er jo at de har gått inn for same sex marriage i Maryland og legalisert marijuana i Colorado. Stor glede på Twitter i alle fall. :p

Colorado og Washington. Nye feriemål! :wee:

Skrevet

Og så har man 14-ish i timer på å lære alt som er å lære om opplysningstiden, den amerikanske revolusjon og den franske revolusjon. Største problemet mitt er å huske hvem som mente hva av Voltaire, Locke, Montesquieu og Rousseau.

Skrevet (endret)

Si fra om du finner lenke så skal jeg skrive notater så blekket (les: tastaturet) spruter fra boka i mens.

Endret av L4r5
Skrevet

Og så har man 14-ish i timer på å lære alt som er å lære om opplysningstiden, den amerikanske revolusjon og den franske revolusjon. Største problemet mitt er å huske hvem som mente hva av Voltaire, Locke, Montesquieu og Rousseau.

Åå, det er jo faktisk veldig interessant! Et av mine favorittemner på skolen, men sinnsykt mye stoff å huske ja..

Den nye Forumkaféen er alles blogg, så tror ikke folk tar det så tungt.

Skuffende lite middagsbilder.

Skrevet (endret)

Det er ikke min blogg. Jeg er her bare for å kommentere og snakke nedlatende til dere alle.

Du hører hjemme i kommentarfeltet til rosabloggene.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...