Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er egentlig den verst mulige hybelbeboeren som finnes?

Jeg har bodd med to av dem. Han første var generelt ekkel og lite hygienisk, i tillegg til å være en frekk jævel. Gikk i tillegg hele tiden med shorts som hang langt nede på rumpa, så den sprekken så jeg oftere enn jeg hadde lyst til. Rydda aldri, lukta vondt og hadde noe i mot meg fra første stund.

 

Hun ene som bodde her i fjor var rett og slett gal. Talte i tunger, og kast alt av pynt vi satte frem, fordi hun mente det var søppel. En gang kasta hun skoene til alle sammen i søpla, fordi de ikke sto der hun ville at de skulle sto. Hun helte også ut vinen min en gang, fordi den så "søplete" ut. Glad hun ble kasta ut til slutt.

Lenke til kommentar

Er dette mulig? Har alltid sett for meg at du er like smilende, positiv og likanes som du er både her og på det andre forumet.

Så koselig :) Jeg tror jeg er ganske blid og positiv, men på ingen måte en sånn plagsom, overhappy skravlebøtte. Men var kanskje tydelig fra første stund at kjemien vår klæsja totalt. De andre i kollektivet var fantastiske da, herlig gjeng.

Lenke til kommentar

Er det mulig å deaktivere varslingene man får når noen quoter en post du har skrevet? Har rotet rundt på varselinnstillinger, men jeg finner ikke ut av det.

 

Er så plagsomt med alle varslene hele tiden, så jeg skulle gjerne ha skrudd av alt sammen.

 

Fjern alle hakene:

 

Screen Shot 2012-08-19 at 18.15.20.png

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig den verst mulige hybelbeboeren som finnes?

1:

Rydder/vasker aldri opp etter seg på kjøkkenet (legger gjerne tallerkner de har spist fra i vasken, uten å engang ha skyllt de. (Akkurat som om det er så jævlig vanskelig og hive en tallerken i vaskemaskinen))

2:

Tar gjerne iløpet av ett par dager med seg alle halvliterglassene på rommet sitt uten og ta de tilbake til kjøkkenet/i vaskemaskinen.

3:

sitter gjerne og røyker i stua/kjøkkenet, "ja men jeg har jo vinduet oppe/vifta på",

4:

Forlater dusjen med 2cm kroppshår i bunnen,

5:

stjeler mat/andre småting.

6:

Fortsetter å stable ting oppå søppla istedefor å ta den ut når den er full.

 

Rett og slett bare idioter som tar null hennsyn til at de bor sammen med andre.

Lenke til kommentar

Kan ikke sile ut venner etter musikksmak så fort man er ute av ungdomsskolen. Går fint an å være kompis med en frijazzer så lenge han tar hensyn og ikke blåser det ut på stereoanlegget i stua i tid og utide.

 

Jeg har aldri bodd i kollektiv selv, men var bestekompis med to som bodde i et 4-manns kollektiv i flere år, så jeg besøkte dem ofte. Det var egentlig bare veldig trivelig, men disse 4 bodde jo sammen i 3-4 år, da. De tok ikke inn noen "nye". Og det var egentlig ganske forskjellige folk. En black metal-dame, en alt-rock hipster og de to metalfolkene jeg kjente fra før.

 

Selv om alle hadde hvert sitt soverom, var det i stua alle oppholdt seg når de var hjemme, så man måtte bli kjent med hverandre. Jeg ble jo også kjent med dem pga det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Neida, de hadde regler og rutiner for oppvask og vask av bad og slikt. Det så faktisk ikke ut som et bombenedslag der til noen tid. Og det var jo 2 damer der, så de holdt nok styr på karene.

 

Med 3 langhåra folk må det bli UTROLIG mye hår i sluket i dusjen hvis ikke alle plukker opp etter seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...